۰۶ فروردین ۱۳۹۴

ال‌جی، برند اول جهان در بازار ماشین لباسشویی برای هفتمین سال متوالی

پیشگامی بازار فناوری‌های TurboWash و 6 Motion ال‌جی را منعکس می‌کند.

سئول، 26 مارس 2015- برای هفتمین سال متوالی، ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) برند اول جهان در زمینه ماشین لباسشویی در سال 2014 نام گرفت؛  12.4 درصد از تمام ماشین‌های لباسشویی که فروخته شده‌اند برند ال‌جی بوده‌اند. ال‌جی در ماشین‌های لباسشویی با درب جلو دوباره و برای ششمین سال متوالی برند برتر جهان در سال 2014 بود و 14.7 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده بود. در بازار بسیار رقابتی ایالات متحده امریکا نیز برای هشتمین سال متوالی مقام اول را کسب کرده است.

موفقیت ماشین لباسشویی‌های ال‌جی می‌تواند به تعدادی از پیشرفت‌های مبتکرانه در فناوری ماشین لباسشویی مربوط باشد. مثلاً، موتور Direct Drive که به طور مستقیم به لگن ماشین لباسشویی متصل است، عملکرد و دوام را افزایش می‌دهد. فناوری شست‌وشو با 6 حرکت ال‌جی یا 6 Motion همانند ظرافت شست‌وشو با دست است و به کاهش چروک و آسیب به لباس‌ها کمک می‌کند. ابتکار مهم دیگر فناوری TurboWash است که از ذرات آب با فشار بالا استفاده می‌کند. در نتیجه، به میزان زیادی زمان شست‌وشو را کاهش می‌دهد.

قابل اطمینان بودن و دوام خیره‌کننده ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب جلو در سراسر دنیا توسط مجلات مشتری‌محور و مشهور اسپانیا (OCU-Compra Maestra)، ایتالیا (Altroconsumo) و استرالیا (Choice) شناخته شده است. یکی از مجلات برتر ایالات متحده امریکا به ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب جلو برای ششمین سال متوالی تا سال 2014 عنوان قابل اعتمادترین‌ ماشین لباسشویی را داده است. انجمن فناوری‌های اطلاعات، الکترونیک و الکتریکی آلمان به نام VDE و دیگر سازمان‌های حمایت از مصرف‌کنندگان نیز دوام ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب جلو را تأیید کرده‌اند.

امسال، ال‌جی تصمیم دارد با محصولات مبتکرانه‌ای همچون اولین ماشین لباسشویی دنیا با سیستم شست‌وشوی دوقلوی TWIN Wash به پیشگامی خود در ماشین‌های لباسشویی خانگی ادامه دهد. این طراحی انقلابی امکان دو بارگذاری مجزای لباس به صورت همزمان را می‌دهد. با وجود ماشین لباسشویی کوچک و کم‌جا در قسمت پایین، تعداد دفعات بارگذاری لباس کمتر می‌شود و در نتیجه زمان کلی برنامه کاهش پیدا می‌کند.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال‌جی، گفت: «ال‌جی توانسته‌ است با تولید مداوم فناوری مبتکرانه ماشین لباسشویی و طراحی، مخصوصاً فناوری‌های موتور 6 Motion Direct Drive و TurboWash فرمانروای بازار جهان باشد. امکانات مبتکرانه، عملکرد قابل اطمینان و طراحی خیره‌کننده همچنان به عنوان معیارهای اصلی فروش برای لوازم خانگی پیشرفته ال‌جی خواهند بود و به نظر می‌رسد مشتریان نیز با ما هم‌عقیده هستند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید