۲۰ فروردین ۱۳۹۴

معرفی رسمی مشخصات دوربین گوشی هوشمند در LG G4

LG Innotek که شرکتی پیشتاز در زمینه ساخت لوازم و قطعات داخلی محسوب می‌شود، اعلام کرد یک ماژول دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم  f1.8 تولید کرده که در LG G4 ارائه خواهد شد.

شرکت LG Innotek، در زمینه ساخت لوازم و قطعات داخلی فعالیت می‌کند. این شرکت اعلام کرده که یک ماژول دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 ساخته است. این امر به معنای ساخت عریض‌ترین دریچه دوربین برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. روند تولید انبوه این ماژول پیشرفته دوربین طی هفته جاری در محل LG Innotek آغاز شد و اولین بار در گوشی LG G4 در اواخر آوریل، به مشتری‌ها ارائه می‌شود.

طراحی پیشرفته این ماژول دوربین به این معناست که این دوربین ۸۰ درصد بیشتر از دوربین‌ LG G3 نور دریافت می‌کند. نور بیشتر به معنای عکس‌های بهتر در محیط‌های کم‌نور و کدری کمتر در عکاسی و سوژه‌های در حال حرکت است. ساخت دریچه‌های بزرگ برای گوشی‌های هوشمند همواره به دلیل پیچیدگی و اندازه ماژول‌ها که بایستی در فضای بسیار محدودی از گوشی‌های هوشمند امروزی جای گیرند، چالش‌برانگیز بوده است.

علاوه بر این، شرکت LG Innotek به منظور تأمین نیازهای روزافزون به عکس‌های سلفی، یک ماژول دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی تولید کرده است که بیشترین رزولوشن دوربین جلو را تا بدین روز دارد. فیلتر بسیار باریک IR این ماژول رزولوشن بالا، از ورود نور مادون‌قرمز به داخل عدسی دوربین جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود عکس‌هایی که با دوربین جلو گرفته می‌شوند، طبیعی‌تر بوده و رنگ‌های درست‌تری داشته باشند. ضخامت این فیلتر باریک ۰٫۱۱ میلی‌متری، کم‌تر از ضخامت فیلترهای IR شرکت‌های رقیب است.

 مدیرعامل LG Innotek، Ung-beom Lee، در این رابطه گفت: «ما در LG Innotek همواره تلاش می‌کنیم تا کاربران با دوربین‌های ما، لحظات خاص خود را ثبت و حفظ نمایند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا فناوری جدید خود را در پرچم‌دار جدید LG ببینیم؛ زیرا معتقدیم قدرت، دقت و قابلیت ماژول دوربین ما، حتماً بر روی کاربران تأثیر خواهد گذاشت».

۱ نظر

مهدی ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ پاسخ

دوربین جلوش بالاترین رزولوشن رو در بین گوشی ها نداره
HTC Desire EYE دوربین جلوش ۱۳ ه

نظر دهید