۱۹ فروردین ۱۳۹۴

ابتکار سبز ال‌جی: حق با مشتری است

تعهد ال‌جی برای تولید محصولاتی که کیفیت زندگی کاربران را بهبود می‌بخشد می‌تواند در رویای این شرکت برای در اولویت قرار دادن مشتری دیده شود. از آنجا که ال‌جی بر این باور است که هدف از فناوری این است که افراد بیشتری بتوانند کیفیت زندگی بالاتری را داشته باشند، این شرکت محصولاتی تولید می‌کند که راحت و برای سلامت بی‌خطر هستند و کمترین تأثیر محیطی ممکن را دارند. ال‌جی سابقه محیطی تمام‌عیاری در سراسر دنیا دارد و به فراتر از اقتصادهای در حال توسعه‌ای کشیده می‌شود که در آنجا محصولات سبز در سال‌های اخیر پرطرفدارتر بوده‌اند.

ال‌جی رویکردی جامع در توسعه پایدار داشته و شریکی پایدار در کمپین‌های دوستدار محیط زیست در سراسر دنیاست. ال‌جی، به عنوان پیشگام در فناوری سبز، اولین شرکت تولیدکننده لوازم مصرفی در دنیاست که اعتبار CER از پروژه CDM سازمان ملل متحد دریافت می‌کند. جوایز CDM که به عنوان بخشی از معاهده کیوتو ایجاد شده به پروژه‌های کاهش انتشار کربن در کشورهای در حال توسعه با اعتبار CER تعلق می‌گیرد که هر اعتبار معادل یک تن دی‌اکسید کربن است.

این مکانیسم مشارکتی به کشور یا بخش خصوصی امکان برآورده کردن اهداف معاهده کیوتو را می‌دهد و نیز به توسعه پایدار بازارهای نوظهور از طریق سرمایه‌گذاری دوستدار محیط زیست مربوط می‌شود.

اعتباراتی که از طریق این تلاش‌ها به دست می‌آید درآمد اضافی بالغ بر 3.4 میلیون دلار امریکا ایجاد می‌کند که برای کمک به بهبود وضعیت زنان و کودکان در هند اهدا می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید