۳۱ فروردین ۱۳۹۴

نیم‌نگاهی به ال‌جی Magna

ال‌جی Magna بهترین گوشه رده متوسط ال‌جی در سال 2015 است. با این حال، بر خلاف دیگر رقبایش، Magna صفحه نمایش 5 اینچ نسبتا محدب، مانند پسرعموی آخرین مدلش ال‌جی G Flex 2 دارد.

با این حال، شما با اولین نگاه متوجه این انحنا نخواهید شد زیرا به سختی قابل تشخیص است. بر خلاف  G Flex 2 که انحنایی بسیار مشخص و بدنه‌ انعطاف پذیری دارد، Magna کاملا سخت است. با این حال این ویژگی بدی نیست و به این ساخت این گوشی همراه حسی قوی و مستحکم می‌دهد که بسیار آسان و راحت در دست گرفته می‌شود. با این که گوشی کاملا از پلاستیک ساخته شده، اما قسمت پایینی متالیک آن جذابیتی خاص به طراحیش بخشیده است.

ویژگی دیگری که Magna از دیگر گوشی‌های مدل‌ بالای ال‌جی قرض گرفته، جایگاه دکمه‌های صدا و صفحه اصلی در انتهای این گوشی است. دکمه‌های لازم بر روی صفحه‌ نمایش وجود دارند اما دکمه‌های انتهایی به صورتی طبیعی قرار گرفته و به راحتی زیر انگشت اشاره شما قرار می‌گیرند و به راحتی قابل استفاده هستند.

صفحه نمایش 5 اینچ با وضوح 1280در720 آن نیز بسیار تأثیر گذار است. ال‌جی Magna یکی از اولین تلفن‌های همراه هوشمند است که از فناوری لمس درون‌سلولی یا «in-cell touch» ال‌جی استفاده می‌کند. این فناوری به معنی داشتن وضوح بیشتر، تصویر شفاف در محیط بیرونی و سایه‌های تیره‌تر بر روی صفحه نمایش لمسی آن است.

باید منتظر ماند و دید که Magna در استفاده روزانه چگونه عمل خواهد کرد، اما پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز و یک گیگابایت RAM آن در مرور و بررسی سیستم عامل اندروید آن و منو و صفحه اصلی آن بسیار سریع عمل می‌کند. این گوشی از باتری 2540 میلی‌آمپر و 8 گیگابایت حافظه، دوربین 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل برخوردار است.

طرفداران سلفی نیز از شنیدن این خبر که Magna دارای ویژگی « Gesture Shot» ال‌جیG Flex2  است، بسیار خوشحال خواهند شد. سیستم امنیتی « Knock Code» نیز در این تلفن همراه لحاظ شده و به شما اجازه می‌دهد که الگوهایی خاص مختص به خود را برای قفل کردن گوشی خود تعیین کنید.

۵ نظر

امین ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

سلام.خواهشا حداقل یک پیام بدین که چقدر وقت دیگه G2آبدیت۵ رو دریافت میکنه
الجی هندوستان هم برای جی۲ ارائه کرده
خواهشا یک مکاتبه ای بکنین و به ما خبر بدین
حداقل بگین تا کی حدودا این سایت رو دنبال کنیم(صرف این خبر)؟؟
خواهشا برای همه بذارین و پاسخشو بدین
منتظرم
ممنون میشم

ال جی ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

تست اندروید ۵ برای جی ۲ در دفتر ایران در حال انجام است و فکر نمیکنم زودتر از یکماه آینده حاضر شود

l ۲۶ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام نمیدونم چرا هر برنامه ای که میخوام نصب کنم اجازه نمیده ولی دکمه لغو کار میکنه؟
هم حافظه داخلی گوشی فضا داره و هم حافظه خارجی.
لطفا راهنمایی کنید

فرید ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

با درود و سپاس از نمایندگی خوب شما، خواهشمندم بفرمایید در گوشی LG Magna قابلیتی شبیه Miracast برای تبادل بی سیم اطلاعات بین گوشی و TV LG Smart هست؟ اگر نیست امکان اینکه بعدا به گوشی اضافه بشه وجود داره؟

ال جی ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،
می توانید از قابلیت Wi-Fi Direct به جای Miracast برای تبادل اطلاعات به صورت بی سیم استفاده کنید.

نظر دهید