۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

آینده ال‌جی در دست گوشی‌های هوشمند و خودرو

اگر بخواهیم گزارش مالی سه ماهه اول 2015 ال‌جی را در چند ثانیه ارائه دهیم، می‌توانیم به یک جمله بسنده کنیم: “زندگی خوب است” .

شعار برند ال‌جی با عنوان life’s good در گزارش مالی آن سایه انداخته است. زیرا این شرکت کره‌ای از معدود شرکت‌ها در صنعت فناوری است که در واقع سود خوبی از بخش فروش سخت‌افزار کسب کرده است. در سه ماه گذشته، این شرکت 15.4 میلیون گوشی هوشمند صادر کرد که بیشتر به دلیل افزایش محبوبیت گوشی‌های ال‌جی در امریکا بود. لازم به ذکر نیست که محصولات خوب این شرکت سود قابل توجهی را روانه جیب آن کرده است.

البته، در بخش سرگرمی خانگی سود کمی برده است که مقصر اصلی آن را می‌توان نوسانات ناخوشایند نرخ ارز نام برد. گزارش مالی ال‌جی تنها به این موضوع نمی‌پرداخت و بخش‌های جالب دیگری هم داشت که نشان از برنامه‌های ال‌جی در زمینه خودرو دارد.

بخش تجهیزات و قطعات خودرو ال‌جی، که به عنوان بخشی جدید از جولای 2013 آغاز به کار کرده است، برای اولین بار از فعالیت‌های خود پرده کنار زد. در حال حاضر، این بخش پول‌سازی نمی‌کند اما مدیران اجرایی بر این باورند که با افزایش تقاضا برای خرید خودروهای هوشمند و الکتریکی درآمد بیشتری عاید این برند خواهد شد.

اگر هنوز هم متقاعد نشده‌اید که صنعت فناوری در حال ایجاد تحول در بخش حمل‌ونقل است، همین قدر بس که ال‌جی و چندین برند دیگر در حال فعالیت در این زمینه هستند تا نظر شما را تغییر دهند.

۱ نظر

حسین ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

در زبان فارسی و به اختصار یعنی دنیا به کام ال جی است !

نظر دهید