۰۲ خرداد ۱۳۹۴

ال‌جی G4؛ ساخته دست استادکاران

چرم! هیچ ماده دیگری روی زمین وجود ندارد که مثل این احساسات ما را جذب خود کند زیرا بر خلاف فلز و پلاستیک، چرم یک ماده ارگانیک است.

12 هفته. این همان مدت زمانی است که برای تهیه یک قاب چرم G4 وقت صرف شده است. یعنی، 10 برابر زمان بیشتری نسبت به تهیه یک قاب استاندارد گوشی هوشمند به آن اختصاص گرفته است.

اما نتایج حاصله از طریق دستان ماهر یک استادکار واقعی فراتر از انتظار است.

دباغی گیاهی سنتی‌ترین و دوست‌دار محیط زیست‌ترین شیوه‌ای است که برای تولید چرم دست‌ساز در G4 مورد استفاده قرار گرفته است.

دباغی گیاهی دانه‌های طبیعی را حفظ می‌کند تا زنگار طبیعی و طرح‌ها ایجاد شود. بنابراین، لمس و زمان می‌تواند زیبایی منحصربه‌فرد و خاص خود چرم را ایجاد کند.

پوشش پرداخت‌شده بافت طبیعی، دانه‌ها و منافذ چرم را برای حالت ارتجاعی بادوام حفظ می‌کند.

چرم برای مقاومت در برابر لکه‌های روزمره آزمایش می‌شود؛ فرایندی که به آن Skiving می‌گویند و چرم را تا 0.45 میلی‌متر نازک می‌کند تا به راحتی در دست گرفته شود.

انواع چرم در 4 درجه وجود دارد که در G4 از چرم تمام‌دانه استفاده شده است. دو درجه بالاتر از چرم طبیعی بالاترین درجه کیفیت چرم است که گواهی بر شخصیت متمایز شما دارد.

از آنجا که چرم در تماس با پوست نه سرد است و نه گرم، پس تفاوت در حسی است که در دست شما القا می‌کند.

به مرور زمان، چرم غنی‌تر و عمیق‌تر می‌شود و بازتابی از اصالت خود شماست.

هر کوکی که زده می‌شود از نخ‌های دوست‌دار محیط زیست استفاده می‌کند و روش منحصربه‌فرد پردازش H-JIG ال‌جی چرم را شکل می‌دهد و تقویت می‌کند تا به طور یکپارچه با G4 متناسب شود.

چرم و G4

کلاسیک‌ترین می‌تواند پیشرونده‌ترین هم باشد.

عالی را ببینید.

عالی را حس کنید.

۱ نظر

محسن ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

…Only Greate

نظر دهید