۰۹ خرداد ۱۳۹۴

تخت‌خوابتان را مدرن جارو کنید!

 جاروی بهداشتی استلا محصول ال‌جی با مدل VB9000 به تازگی وارد بازار ایران شده است.

این محصول به شما کمک می‌کند تا با بیماری‌های پوستی مبارزه کنید؛ بیماری‌هایی که با تجمع موی انسان، موی حیوان خانگی، سلول‌های مرده پوست و ذرات ریز دیگر در اتاق خواب و اتاق نشیمن می‌تواند حساسیت یا مشکلات جدی‌تری برای اعضای خانواده شما ایجاد کنند.

 پایه استریلیزه‌کننده مجهز به لامپ UV

سیستم استریلیزه‌سازی لامپ فرابنفش در این جارو علاوه بر پاکیزه‌سازی و حفظ بهداشت تخت خواب، از آلودگی سطح جارو نیز جلوگیری می‌کند. پس از اتمام جاروکشیدن و قرار دادن جارو بر روی پایه، لامپ فرا بنفش به مدت 5 دقیقه فعال شده و باکتری‌های مضری که روی سطح جارو جمع شده‌اند را به منظور جلوگیری از هرگونه آلودگی مجدد نابود می‌سازد.

فیلتر دوگانه HEPA

فیلتر دوگانه HEPA شامل یک سیستم فیلتراسیون چندگانه برای از بین بردن گرد و غبار، بوی نامطبوع و میکروب ها از محیط خانه است. طبق تأییدیه SLG آلمان این فیلتر تا 99.99 درصد از ریزگردها را جذب می‌کند.

جداکردن محفظه گرد و غباربا فشردن یک دکمه

با فشردن یک دکمه، محفظه گرد و غبار به سادگی از جارو جدا می شود.

برس مخصوص

چرخش ملایم بُرس مخصوص، موها را از تخت خواب جمع می‌کند.

ضربه‌های قدرتمند

8 هزار ضربه در دقیقه تمام گرد و غبار را از تخت خواب جدا می‌کند.

مکش قوی

مکش قدرتمند، گرد و غبار ریز، عوامل حساسیت‌زا و مایت‌ها را از سطح تخت خواب جمع‌آوری می‌کند.

گواهینامه کیفیت SLG از آلمان

اس.ال.جی نام شرکت آلمانی است که محصولات الکترونیکی و خانگی را مورد بررسی قرار می‌دهد. دریافت گواهینامه 5 ستاره اس.ال.جی توسط شرکت ال‌جی برای جاروبرقی کمپرسور به معنای داشتن بالاترین کیفیت است.

تأییدیه بنیاد آلرژی بریتانیا

شرکت‌ها و سازندگان می‌توانند محصولات خود را جهت بررسی قابلیت عوامل حساسیت‌زا در بنیاد آلرژی بریتانیا ثبت کنند. این محصولات در صورتی تأییدیه دریافت می کنند که آزمایش‌های بسیار دقیق و حساسی را بگذرانند. جاروبرقی های ال‌جی توانسته این آزمایش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید