۲۶ خرداد ۱۳۹۴

پیش‌فروش حضوری و پرهیجان ال‌جی G4 در چارسوی تهران

ال‌جی G4 با جشنواره پیش‌فروش حضوری و با استقبال گرم طرفداران ال‌جی رسماً وارد بازار ایران شد.

تهران، سه‌شنبه، 26 خرداد 1394- انتظارها برای رخداد شگفت‌انگیز پیش‌فروش ال‌جی G4 به سر رسید و صف طویل مشتاقان و مشتریان وفادار ال‌جی از صبحگاه در محل طبقه همکف فروشگاه چارسو در انتظار توزیع بلیط‌های قرعه‌کشی برای خرید ال‌جی G4 بودند.

بالاخره ساعت 10 صبح شد و زمان توزیع بلیط‌ها فرا رسید. قرار بود تا ساعت 3 بعدازظهر بلیط‌ها توزیع شود اما از آنجا که تعداد بلیط‌ها محدود بود و خیل عظیم طرفداران ال‌جی زودهنگام در محل حضور داشتند، در همان ساعات اولیه، تعداد 2 هزار بلیط میان افراد حاضر در محل توزیع شد.

در ساعت ۵ عصر، آقای رضا رشیدپور، مجری تلویزیون، از میان بلیط‌های توزیع‌شده قرعه‌کشی انجام داد و جوایز زیر به حضار شرکت‌کننده اهدا شد:

  • ۴۴ عدد گوشی ال‌جی جی ۴ برای ۴۴ نفر به صورت رایگان
  • ۴۴ عدد گوشی ال‌جی جی ۴ برای ۴۴ نفر با ۴۴ درصد تخفیف
  • ۴۴۴ عدد گوشی ال‌جی جی ۴ برای ۴۴۴ نفر با ۱۰ درصد تخفیف

پس از اعلام اسامی برندگان، این افراد به فروشگاه گلدیران چهارسو مراجعه کردند تا از تخفیف‌های ارائه شده استفاده کنند و گوشی ال‌جی G4 خود را خریداری نمایند.

فروشگاه چارسو در تهران به آدرس خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، ضلع جنوب شرقی واقع شده است.

۲ نظر

حمید ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

واقع الکیه فقط کد ۲ رو میخوند این اقای رشید پور…..حیف این همه وقت که اونجا بودیم/جایزه سوم خیلی مسخره بود اخه ۱۰% چیه…خداییش چند نفر خریدن؟همه رفتن

مهران ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

فقط یه سوال در مورد ۲۰۰۰ کارت قرعه کشی برام پیش اومده! من همون ساعات اول که صف تموم شده بود اومدم و یه کارت دریافت کردم، که شمارش محدوده ۳۴۰۰ بود! با توجه به اینکه شماره کارت ها از ۱۰۰۱ شروع شده (چون یه برنده توی محدوده ۱۰۰۰ داشتیم) تا ۳۴۰۰ میشه حداقل ۲۴۰۰ کارت.

نظر دهید