۰۳ تیر ۱۳۹۴

در میدان رقابت ال‌جی G4 برنده است نه Galaxy S6 سامسونگ!

اگر مانده‌اید که بین دو پرچمدار کره‌ای کدام را انتخاب کنید، ما به شما خواهیم گفت که چرا باید ال‌جی G4 را به رقیب هموطن خود یعنی سامسونگ Galaxy S6 ترجیح دهید. در این مطلب، 6 قابلیت در ال‌جی را نام می‌بریم که نسبت به Galaxy S6 برتری دارد.

1-       ارگونومیک

ال‌جی G4 تقریباً ظاهری شبیه ال‌جی G3 دارد منتها با انحنای ملایم و زیبا. گوشه‌ها نیز کمی مربعی شده‌اند و گرفتن این گوشی در دست بسیار راحت است. طراحی Slim Arc در G4 نه تنها باعث زیباتر شدن و راحت‌تر گرفتن این گوشی در دست می‌شود بلکه از گوشی در برابر ضربات احتمالی محافظت می‌کند. به دلیل وجود انحنا احتمال خط و خش روی صفحه‌نمایش کمتر خواهد بود.

2-      کلیدها

کلیدهای پشت در G4 مثل همیشه ملموس و کاربردی هستند. اگر فکر می‌کنید کار کردن با آنها سخت و عجیب است، نگران نشوید. زود به آن عادت می‌کنید. این کلیدها در پشت عملکرد ثانویه‌ای شبیه کلید Home در سامسونگ Galaxy S6 دارد.

3-      نرم‌افزار

نرم‌افزار ال‌جی و سامسونگ شبیه هم است اما انتخاب یکی از آنها کاملاً سلیقه‌ای است. در کل، صفحه‌نمایش قفل در ال‌جی بهتر است و جزو بهترین قسمت‌های گوشی است. ال‌جی Knock Code دارد که بهتر از اسکنر اثر انگشت در سامسونگ کار می‌کند. میانبرهای برنامه‌ها قابل سفارشی شدن است و آلبوم هنری هم به صورت تمام‌صفحه روی صفحه‌نمایش قفل دیده می‌شود؛ چیزی که در سامسونگ وجود ندارد. از نظر بلندگو هم G4 صد برابر بهتر از GS6 است و هنگام نگه داشتن گوشی در دست این تفاوت خودش را نشان می‌دهد.

4-      عمر باتری

ال‌جی G4 حدود 15 درصد ظرفیت باتری بیشتری نسبت به GS6 دارد. با اینکه به نظر خیلی زیاد نیست اما این تفاوت وقتی حس می‌شود که با یک بار شارژ، شما تا آخر شب و تا زمان خواب با G4 می‌توانید کار کنید ولی وقتی GS6 دارید، قبل از تمام شدن ساعت کاری باید این تلفن هوشمند را شارژ کنید. علاوه بر این، می‌توانید یک باتری یدک نیز همراهتان باشد که هر وقت لازم داشتید برای G4 استفاده کنید.

5-      چرم و شخصی‌سازی

 و در نهایت، چرم! قصد نداریم طراحی سامسونگ GS6 را نادیده بگیریم اما از حق نگذریم G4 زیباتر و شیک‌تر است. تازه، اگر قاب چرم را خراب کردید، خیلی راحت می‌توانید آن را با یک قاب جدید جایگزین کنید یا رنگ متفاوت بگیرید. حتی می‌توانید از قاب‌های پلاستیکی استفاده کنید. حق انتخاب برای G4 فوق‌العاده است.

6-      حرف آخر

هم ال‌جی G4 دوربین خوبی دارد هم GS6. کیفیت ساخت هر دو خوب است. هر دو نرم‌افزارهای خوبی دارند که سرعت بالایی دارد. اما چیزهایی در ال‌جی G4 وجود دارد که نسبت به GS6 سرتر است. چرم، عمر باتری، نحوه گرفتن در دست و باز هم چرم. این گوشی را وقتی از جیب در می‌آورید خیلی شیک و باکلاس است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید