۲۱ تیر ۱۳۹۴

ترفندهای کار با ال‌جی G4- قسمت سوم

 سومین قسمت از ترفندهای کار با ال‌جی G4 را در اینجا بخوانید.

 

ذخیره باتری

به طور پیش‌فرض، ال‌جی حفاظ‌های امنیتی خوبی برای G4 تعبیه کرده است اما شما می‌توانید به راحتی آن را فعال و رفتار آن را تنظیم کنید. برای این کار مسیر زیر را دنبال و درصد ذخیره باتری را برای روشن شدن خودکار انتخاب کنید.

Battery Saver > Turn it on

شما باید گزینه Restrict apps in background  را نیز در نظر بگیرید تا از اجرای برنامه‌ها در حالی که گوشی در حال استراحت است پیشگیری کنید.

 

مخفی کردن اطلاعات حساس از صفحه قفل

صفحه‌نمایش قفل شما، به طور پیش‌فرض، خیلی از نظر حریم شخصی حساس نیست. صفحه‌نمایش قفل هر اطلاعاتی را نمایش می‌دهد، حتی اگر خصوصی باشد؛ که همین ممکن است مشکل‌ساز شود. خوشبختانه، ال‌جی گزینه غیر فعال کردن این قابلیت را برای شما قرار داده است. برای غیر فعال کردن همه اعلان‌ها بدین روش عمل کنید:

Settings > Sound & notifications > Lock screen > Hide all notifications

 

هشدارهای فلاش

نکته دیگری که باید در مورد اعلان‌ها بگوییم این است که با رفتن به منوی Settings > General > Accessibility > Hearing  می‌توانید فلاش LED در G4 را در حال چشمک زدن قرار دهید تا در زمان تماس ورودی یا اعلان شما باخبر کند. این قابلیت طرفداران خاصی دارد اما برخی قطعاً از آن لذت می‌برند؛ حتی اگر با شنوایی خود مشکلی ندارند.

 

حذف بولتین هوشمند

بولتین هوشمند (Smart Bulletin) یک صفحه‌نمایش اضافی است که از نکات و دستورات پر شده است. این قابلیت به طور پیش‌فرض بعد از G3 روی تمام گوشی‌های ال‌جی نصب شده است. برای حذف آن در G4 باید مسیر زیر را ادامه دهید و آن را خاموش کنید:

Settings > Display > Home screen > Smart Bulletin off

و سپس، با فشار ممتد روی صفحه‌نمایش و فشار ممتد صفحه بولتین هوشمند، این قابلیت را حذف کنید.

 

تم جدید

وقتی بولتین هوشمند را از سر راه خود برمی‌دارید، شاید بخواهید کمی حال و هوا را عوض کنید. نظرتان در مورد یک تم جدید چیست؟ این قابلیت را از منوی Settings > Display > Home screen > Theme می‌توانید بیابید. در اینجا شما می‌توانید همه نوع تم را که مناسب حال و هوا یا سبک شماست دانلود کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید