۱۴ تیر ۱۳۹۴

ترفندهای کار با ال‌جی G4 – قسمت دوم

با دومین قسمت از 40 ترفند کار با ال‌جی G4 ما را همراهی کنید.

ضامن‌های قابل ویرایش

در ال‌جی G4 گزینه‌ها یا ضامن‌هایی وجود دارد که قابل ویرایش هستند و تا دلتان بخواهد می‌توانید به این فهرست اضافه یا از آن کم کنید. فقط تا انتها به سمت راست بروید و گزینه ویرایش یا Edit را انتخاب کنید. با علامت زدن یا بی‌علامت کردن آنها را حذف یا اضافه کنید و با کشیدن و انداختن می‌توانید مرتبشان کنید.

کنترل دستگاه‌های الکترونیک منزل

ال‌جی G4 از اینفرارد برخوردار است. شما می‌توانید با دستگاه‌های الکترونیک منزل، شامل تلویزیون، دستگاه تهویه مطبوع و پروژکتور یا هر چیز دیگری، ارتباط برقرار کنید یا دستورالعمل کار را از اینترنت دانلود نمایید. یک کنترل از راه دور را با برند دستگاه الکترونیک خود اضافه کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید. این یک قابلیت عالی است!

 

قفل کردن ویدئو

آیا تا کنون در اثر یک ضربه ناگهانی پخش ویدئو را متوقف کرده‌اید؟ با ال‌جی G4 لازم نیست نگران شوید یا اشتباهاً رابط کاربری را کندوکاو کنید. شما می‌توانید صفحه‌نمایش را تا مدت زمانی که ویدئو در حال پخش است قفل کنید. فقط کافیست روی گزینه قفل کوچک روی صفحه در قسمت پایین و سمت راست کلیک کنید.

 

بهبود کیفیت تماس

با استفاده از دو روش می‌توانید کیفیت تماس را بهبود دهید: حذف سر و صدا (Noise suppression) و وضوح صدا (Voice clarity). برای فعال کردن آنها مسیر زیر را دنبال کنید:

Phone > Call settings > Noise suppression / Voice clarity

 

تنظیمات قدرت و الگوی لرزش

اگر مخاطب خود را دوست داشته باشید، منتظر تماسش باشید و در عین حال در جلسه‌ای گیر افتاده باشید، ممکن است بخواهید قدرت لرزش را زیاد کنید یا الگوی آن را تغییر دهید. برای اعمال تغییرات، مسیری که در تصویر می‌بینید را پیش بگیرید.

۲ نظر

میرحسینی ۱۵ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
دیروز یه آپدیت برای گوشی g4 در کره عرضه شده. میخواستم بدونم آیتا این آپدیت مربوط به مشکل تاچ میشه یا نه و آیا این آپدیت برای ایران هم عرضه میشه و چه مواردی را بهبود میده؟ممنون

نوید کشوری ۱۶ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام، واقعاً دستشون درد نکنه که این گوشیو ساختن. از همه ی گوشی ها سر تره. کاشکی ما هم یکی داشتیم.

نظر دهید