۰۴ تیر ۱۳۹۴

حراج 73 درصدی باد خنک!

سیستم‌های نکست پلاس اینورتر وی (Next Plus Inverter V)، نکست وان اینورتر وی (Next One Inverter V) و تایتان بیگ اینورتر (TITAN BIG Inverter) دستگاه‌هایی هستند که به خانواده بزرگ تهویه ال‌جی تعلق دارند.

نکست پلاس اینورتر وی با هدفی فراتر از تأمین هوای مطبوع طراحی شده است. در واقع این سیستم تهویه مطبوع پیشرفته علاوه بر سرمایش، تأمین‌کننده هوایی پاکیزه و سلامت برای خانواده‌هاست.

نکست پلاس یک تفاوت بزرگ با همه سیستم‌های تهویه مطبوع دارد. در ساخت این دستگاه از فیلتر محافظ چندگانه، پلاس‌مستر آیونایزر، پاک‌کننده خودکار پلاس‌مستر و فیلتر محافظ دوگانه استفاده شده؛ فناوری تازه‌ای که تا 99.9 درصد از باکتری‌ها، مواد حساسیت‌زا و ویروس‌های معلق در هوا را حذف کرده و طراوت هوای خانه را تضمین می‌کند.

بهره‌گیری از موتور اینورتر وی و حسگر هوشمند باعث شده تا شاهکار سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی قادر به 73 درصد صرفه‌جویی در انرژی باشد.

همچنین، وجود سیستم ضدفرسایش GoldFin، قابلیت تأمین هوای تازه تا دمای 45 درجه سلیسیوس، وجود نمایشگر میزان مصرف انرژی، فناوری Wind Blast و پرتاب باد تا 15 متر، عملکرد بی‌صدا، نصب سریع و آسان و دوستدار محیط زیست بودن از دیگر ویژگی‌های ممتاز نکست پلاس اینورتر وی است.

سیستم خنک‌کنندگی دستگاه‌های جدید ال‌جی یک تحول بزرگ است. ال‌جی Next Plus هوشمند است و موقعیت مکانی کاربر را شناسایی، دمای محیط را کنترل و جهت باد را تنظیم می‌کند. همچنین هنگام نبودن شما در اتاق، خود به خود این دستگاه با دور پایین‌تری حرکت می‌کند تا از اتلاف انرژی جلوگیری کند.

ال‌جی جایزه برند محبوب مصرف‌کنندگان را در سیستم‌های سرمایشی در سال 1393 دریافت کرد. این جشنواره با حضور 76 گروه کالایی در اسفندماه برگزار شد. در میان این گروه‌های کالایی 16 برند در گروه سیستم‌های سرمایشی بودند. با وجود چنین رقابتی، ال‌جی با حمایت مصرف‌کنندگان به عنوان برند برتر در سیستم‌های تهویه مطبوع هوا شناخته شد.

۱ نظر

علیزاده ۱۵ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

از مشتریان پر پا قرص الی هستم ولی خیلی کم شانس در تخفیف الان قصدخرید یه ۲۴۰۰۰ ایورتر را دارم جشنواره دارید

نظر دهید