۱۴ مرداد ۱۳۹۴

ال‌جی Wine Smart؛ هوشمند جدید ال‌جی در کالبد سبک‌آشنا و راحت یک گوشی تاشو

این گوشی تاشوی اندروید آب‌نبات چوبی از جدیدترین برنامه‌های کاربردی و قابلیت‌های چندرسانه‌ای پشتیبانی می‌کند.

سئول، 5 آگوست 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین هوشمند دورگه خود را به مشتریان سراسر جهان معرفی می‌کند؛ این گوشی هوشمند مخصوص آن نسل از کاربران طراحی شده که به گوشی‌های تاشو علاقه‌مند هستند. ال‌جی Wine Smart در بازار کره با نام ال‌جی Gentle معرفی شد و عرضه بین‌المللی آن در اواخر این ماه به کشورهای هدف، شامل فرانسه، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، قزاقستان، ژاپن و کشورهای دیگر انجام خواهد شد.

ال‌جی Wine Smart ترکیبی از سبک آشنای تاشو با صفحه لمسی و کاربری آسان و همچنین اتصالات و قدرت یک گوشی هوشمند است. به دلیل استقبال زیاد از Wine Smart اول که سال گذشته در کره جنوبی معرفی شد، ال‌جی جدیدترین مدل خود را با امکانات چندرسانه‌ای پیشرفته بهینه کرده تا تغییر از گوشی‌های معمولی به هوشمند تا حد امکان راحت و بی‌دغدغه باشد.

ال‌جی Wine Smart جدید مجهز به اندروید آب‌نبات چوبی 5.1.1 است و جدیدترین برنامه‌های کاربردی را بدون هیچ شکایتی اجرا می‌کند. برای بهینه کردن هر چه بیشتر Wine Smart برای طرفداران گوشی‌های تاشو، ال‌جی صفحه‌کلید بزرگ سه در چهار عددی را برای دقت بیشتر در تایپ و کلیدهای پیمایش اصلی را برای دسترسی راحت به امکانات پرکاربرد مانند شماره‌گیر، دفتر تلفن، پیام‌رسانی یا دوربین در این گوشی تعبیه کرده است. این گوشی هوشمدن به نمایشگر 3.2 اینچ HVGA واضحی مجهز است که آیکون‌های آن بزرگتر از حد معمول هستند تا از آرایش سه در سه صفحه‌نمایش حداکثر بهره را ببرد.

ال‌جی Wine Smart از قابلیت Safety Care ال‌جی برخوردار است و می‌تواند به گونه‌ای تنظیم شود که وقتی کاربر نیاز به کمک فوری داشت هشدارهای اضطراری و مکان‌یابی دقیق را به مخاطبان از پیش تعیین‌شده انتقال دهد.

کریس یای، معاون و مدیر بخش ارتباطات بازاریابی در شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی، گفت: «هدف ما از تولید ال‌جی Wine Smart ساخت تلفن هوشمندی بوده است که طرفداران گوشی‌های تاشو را شگفت‌زده کند و مورد استقبال آنها قرار گیرد. مشتریان مجبور نیستند تحول در تلفن‌های هوشمند را فراموش کنند زیرا آنها ترجیح می‌دهند طراحی آنها یکی پس از دیگری تغییر کند. با ال‌جی Wine Smart دیگر مجبور نیستند!»

قیمت و اپراتورهای ارائه‌دهنده به صورت بومی در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

 

مشخصات اصلی:

  • تراشه: چهارهسته‌ای 1.1 گیگاهرتز
  • نمایشگر: 3.2 اینچ HVGA با 320×480 پیکسل
  • حافظه: 4 گیگابایت رام، یک گیگابایت رَم، کارت حافظه میکرواس‌دی
  • دوربین: پشت 3 مگاپیکسل، جلو VGA
  • باتری: 1700 میلی‌امپر (قابل تعویض)
  • سیستم‌عامل: اندروید آب‌نبات چوبی 5.1.1
  • ابعاد: 117.7x 58.7 x 16.6 میلی‌متر
  • وزن: 143 گرم
  • شبکه: 4G LTE / HSPA+ 42Mbps -3G
  • اتصالات: وای-فای، بلوتوث 4.1، یواس‌بی 2
  • رنگ: سورمه‌ای، زرشکی

۳ نظر

mehdoo ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

Liiiiiiiiike

محمد امین ۳ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

قیمت لطفا: گوشی عالی هس ولی لطفا قیمت بزنید

سید مرتضی حسینی ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

سلام کی در بازار ایران موجود میشه
با تشکر

نظر دهید