پزشک مجازی برای لوازم خانگی هوشمند الجی
آیا برایتان پیش آمده که یخچال ایراد پیدا کرده باشد و نتوانید به درستی تشخیص دهید مشکل از کجاست؟ در این مواقع حتی اگر با مرکز پشتیبانی محصول هم تماس بگیرید، نمیتوانید پاسخ درست دریافت کنید زیرا باید ایراد را بدانید تا بگویید و جواب بگیرید.
در همین راستا، الجی در یخچال و فریزرهای خود از فناوری Smart Diagnosis یا همان سیستم عیبیابی هوشمند استفاده کرده که در نتیجه آن، یخچال میتواند خودش حرف بزند و مشکلاتش را شخصاً مطرح کند. البته این کار بهواسطه برنامه کاربری گوشی هوشمند یا مرکز اطلاعات مشتری الجی انجام میشود. برای این منظور، برنامه کاربردی این یخچال را روی موبایل نصب کنید، سپس با مرکز خدمات تماس بگیرید، گوشی را روی یخچال بگذارید تا سیگنالهای لازمه ارسال و ایراد شناسایی شود.
به لطف وجود «سیستم عیبیابی هوشمند» نه تنها در هزینهها، بلکه در وقت شما نیز صرفهجویی میشود.
روش استفاده از سیستم عیبیابی هوشمند
برای استفاده از سیستم عیبیابی هوشمند به روش زیر عمل کنید:
مرحله نخست
برنامه کاربردی LG Smart Diagnosis الجی را از اندروید Play Store یا App Store روی گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنید. یا با مرکز اطلاعات مشتری الجی تماس بگیرید. این برنامه کاربردی از هر دو پلتفرم اندروید و iOS پشتیبانی میکند.
مرحله دو
کلید قفل را فشار دهید و به مدت 3 ثانیه نگه دارید. این کلید روی نمایشگر جلوی یخچال قرار دارد.
مرحله سه
درب سمت راست یخچال را باز کنید و دهنی میکروفون را جلوی بلندگو که در گوشه سمت راست قرار دارد، نگه دارید.
مرحله چهار
کلید «دمای فریزر» را فشار دهید و به مدت 3 ثانیه نگه دارید. این کلید در نمایشگر جلوی یخچال قرار دارد.
پلتفرم مورد نیاز:
اندروید 2.2 و بالاتر
iOS 4.0 و بالاتر
سلام میگم که یخچال ما دو دره فریز بالا مدل b672 ال جی هست. اونوفت بلندگوش کجاست؟ گوشی رو باید دقیقا به کجاش نزدیک کنیم؟