۳۱ شهریور ۱۳۹۴

ال‌جی G Pad II 10.1 روانه بازار کره شد

تنها یک ماه از معرفی ال‌جی G Pad II 10.1 می‌گذرد اما به همین زودی این تبلت، که در نمایشگاه IFA در برلین به نمایش گذاشته شد، پشت ویترین فروشگاه‌های ال‌جی در بازار کره جنوبی است.

ال‌جی G Pad II 10.1 از تراشه 2.26 گیگاهرتز چهارهسته‌ای Snapdragon 800 و واحد پردازش گرافیک Adreno 330 برای نیرو گرفتن برخوردار است. این محصول نمایشگر 10.1 اینچ WUXGA با 1200×1920 پیکسل دارد. 2 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی که تا 2 ترابایت ارتقا می‌یابد و نیز باتری 7400 میلی‌آمپر از دیگر امکانات بارز G Pad II 10.1 است.

از نظر دوربین هم باید بگوییم که دوربین پشت 5 مگاپیسل و دوربین جلو 2 مگاپیگسل است. گزینه‌های ارتباطی برای این محصول شامل 4G LTE، بلوتوث، وای-فای، میکرو یواس‌بی و GPS/A-GPS می‌شود. تبلت ال‌جی G Pad II 10.1 ابعادی معادل 254.3x 161.1 x 7.8 میلی‌متر دارد و وزن آن 487 گرم است. این طور گفته می‌شود که این تبلت باریک‌ترین حاشیه را در مقایسه با تبلت‌های هم‌اندازه خود دارد.

از نظر نرم‌افزاری نیز قابلیت‌هایی نظیر Reader Mode، Dual Window، QuickMemo+ و برنامه‌های کاربردی مایکروسافت آفیس از پیش روی این تبلت نصب شده است. ال‌جی G Pad II 10.1 با سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 آب‌نبات چوبی بر اساس رابط کاربری UX ال‌جی اجرا می‌شود و از دو سال حافظه 100 گیگابایت OneDrive به صورت رایگان بهره‌مند است.

این محصول در انواع وای-فای و نیز وای-فای+ 4G LTE عرضه می‌شود.

تبلت جدید ال‌جی تا هفته دیگر وارد بازار امریکا می‌شود اما از زمان عرضه آن به ایران و قیمت نهایی اطلاعی در دست نیست.

۳ نظر

محمد ۶ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام خسته نباشید.کی میاد ایران پس؟!

آرش ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

دیگه نمیخاد بیاد؟!

کاربر ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

یک سال بعد!!!

اقای G Pad III هم اومد، چرا ال جی برای آوردن تبلت هاش به ایران اینقدر ضعیف عمل میکنه؟
وقتی موبایل رو میخریم و راضی هستیم، خب دوست داریم تبلت رو هم از همین برند خودمون بگیریم دیگه. مجبورمون نکنید که…

نظر دهید