۲۲ مهر ۱۳۹۴

وبلاگ ال‌جی در کافه‌ بازار

بی‌شک خیلی از شما کاربران این وبلاگ و طرفداران ال‌جی دوست دارید به محض اینکه خبری از ال‌جی در وبلاگ پست شد مطلع شوید و مجبور نباشید به طور مکرر به این وبلاگ سر بزنید.

ال‌جی در راستای پیشروی با عصر ارتباطات و پایبندی به تعهدات خود از نظر مشتری‌مداری و نیز فراهم کردن دسترسی راحت‌تر کاربران ایرانی به اخبار و اطلاعات دست به اقدام جدیدی زده است.

با برنامه کاربردی بلاگ ال‌جی در فروشگاه اینترنتی کافه بازار به راحتی می‌توانید از طریق تلفن همراه یا تبلت خود به این وبلاگ دسترسی داشته باشید و همیشه در جریان جدیدترین اخبار و مطالب آموزنده قرار گیرید.

در حال حاضر نسخه اندروید این برنامه ساخته شده و از طریق کافه بازار برای دانلود در دسترس شما عزیزان و علاقه‌مندان به برند ال‌جی، اخبار جهانی و داخلی ال‌جی و محصولات ال‌جی است.

ال‌جی بلاگ رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و درست از همان زمان که آن را باز می‌کنید جدیدترین اخبار جلوی روی شماست و حتی می‌توانید اخبار منتشرشده در این برنامه را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

حجم برنامه ال‌جی بلاگ 2.4 مگابایت است و از طریق این آدرس می‌توان آن را دانلود کرد. برنامه ال‌جی بلاگ را دانلود کنید و نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک گذارید.

۱ نظر

ستار مومنی ۲۲ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

وبلاک الجی

نظر دهید