۳۰ آذر ۱۳۹۴

تمرکز ال‌جی بر چراغ‌های OLED خودرو؛ محرکی برای رشد در آینده

شرکت LG Display کسب‌وکار چراغ‌های OLED را آغاز کرده است. این شرکت پیشه جدیدش را از LG Chem فراگرفته و قرار است بر ترویج آن به عنوان محرکی برای رشد در آینده متمرکز شود.

به گفته یکی از مقامات شرکت LG Display، روند انتقال کسب‌وکار چراغ‌های OLED که در ماه اکتبر با LG Chem امضا شد، به اتمام رسیده و این شرکت در 16 دسامبر آن را رسماً اجرایی کرده است. این شرکت بخش کسب‌وکار چراغ‌های OLED را که توسط LG Chem با 160 میلیارد وان کره (معادل 135.48 میلیون دلار امریکا) در حال فعالیت بود اکتساب کرد و فرایند انتقال حق امتیازات، منابع انسانی و کارخانه تولید اُچانگ، واقع در استان چانگ‌چونگ شمالی، کامل شده است.

از همین رو، شرکت LG Chem کسب‌وکار پنل OLED را به شرکت LG Display سپرد؛ آن هم پس از گذشت 3 سال همراه با چالش برای LG Display در تولید OLED و ساخت نمایشگر برای تلویزیون‌ها از سال 2012. گفته می‌شود که این گروه بر این باور است که کسب‌وکار چراغ‌های OLED برای شرکت LG Display بازده بیشتری دارد زیرا در این زمینه نسبت به LG Chem پیشگام است. شرکت LG Chem بیشتر بر باتری‌های ثانویه و پتروشیمی تمرکز دارد.

شرکت LG Display دامنه فعالیت قبلی خود را گسترده‌تر می‌کند تا قطعات پنل OLED را از استفاده در تلویزیون و موبایل‌ها به بخش چراغ و نوردهی بسط دهد تا بدین وسیله تأثیرات مشترکی ایجاد نماید و کل محصولات OLED را تقویت کند.

۱ نظر

Amir ۳۰ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام و خسته نباشید
نوشته اید نتایج جشنواره عکاسی lg g4 را ۱۲ آذر
اعلام میکنید ، ولی هنوز اعلام نشده .
نتایج را کی اعلام میکنید؟ منتظریم.

نظر دهید