۰۸ آذر ۱۳۹۴

خبر داغ: اعلام نتایج کمپین اینستاگرام Nexus 5X ال‌جی

پنج‌شنبه شب گذشته، 5 آذرماه، کمپین اینستاگرام Nexus 5X ال‌جی به انتها رسید و امروز برندگان خوش‌شانس 5 دستگاه تلفن هوشمند Nexus 5X به قید قرعه انتخاب شدند.

در ابتدا، از تمامی هزاران نفری که در این مسابقه ما را همراهی کردند بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم در کمپین‌های بعدی ما را همراهی کنند و برنده آینده ما باشند.

ضمن عرض تبریک فراوان به این 5 کاربر خوش اقبال، خواهشمندیم به صفحه اینستاگرام ال‌جی به صورت دایرکت پیام ارسال کنند و مشخصات فردی (نام، نام خانوادگی، آدرس کامل پستی و شماره تلفن) خود را برای دریافت هدیه ارسال نمایند.

  • erfan1007
  • Sepmono
  • Mehdi.sh
  • Firooze_nn
  • aliakbar_khan_2

درباره Nexus 5X ال‌جی:

Nexus 5X روح خانواده نکسوس را در کالبد خود دارد و از نظر عملکرد نیز قابلیت‌های چندرسانه‌ای حیرت‌انگیز و امنیت بیشتری را به همراه بهترین‌ امکانات در جثه جمع‌وجور و سبک‌وزن خود گنجانده است. در زیر نمایشگر ۵٫۲ اینچ این محصول پردازنده شش‌هسته‌ای Snapdragon 808 با سرعتی بسیار بالا آرمیده است.

ال‌جی  Nexus 5Xمجهز به حسگر اثر انگشت و اولین تلفن هوشمندی است که با جدیدترین سیستم‌عامل موبایل گوگل، اندروید ۶ مارشملو، وارد بازار می‌شود و الگویی برای تمام گوشی‌های هوشمند دیگر خواهد بود.

فروش Nexus 5X در تمامی فروشگاه‌های شهرهای ایران طی چند روز آتی آغاز خواهد شد. در حال حاضر، تنها از طریق فروشگاه‌های چارسو، تهرانپارس و آریاشهر تهران در دسترس قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها این گوشی هوشمند را خریداری کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید