۰۲ دی ۱۳۹۴

دریافت تأییدیه UL توسط webOS 3.0 ال‌جی برای خانه هوشمند

جدیدترین تلویزیون هوشمند ال‌جی برای ارتباط متقابل با دیگر دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) مورد تأیید قرار گرفت.

سئول، 23 دسامبر 2015- سیستم‌عامل جدید webOS 3.0 ال‌جی الکترونیکس نه تنها به عنوان ساده‌ترین و ملموس‌ترین سیستم‌عامل در صنعت تلویزیون‌های هوشمند در نظر گرفته می‌شود بلکه اکنون توسط UL، سازمان پیشگام جهانی در آزمایش و اعطای تأییدیه، برای سازگاری با دستگاه‌های اینترنت اشیا در خانه مورد تأیید قرار گرفته است. مجموعه تلویزیون‌های هوشمند 2016 ال‌جی با برنامه کاربردی اختصاصی اینترنت اشیا یا IoTV عملکردهای مدیریت خانه هوشمند را از طریق webOS 3.0 ارائه می‌دهد تا دستگاه‌های خانگی ال‌جی از طریق تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مجهز به webOS 3.0 کنترل شوند.

وقتی اتصال برقرار شد، وضعیت لوازم خانگی مختلف روی نمایشگر تلویزیون هوشمند ال‌جی نمایش داده می‌شود و به منزله یک رابط کاربری بین کاربر و دستگاه عمل می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق صفحه تلویزیون به لوازم خانگی خاصی نظیر یخچال، دستگاه تهویه مطبوع یا ماشین لباسشویی از طریق وای-فای یا سیم متصل می‌شوند. خانه‌دارها با webOS 3.0 می‌توانند روشنایی نور اتاق را کنترل کنند یا تنظیمات دما در دستگاه تهویه مطبوع را تغییر دهند.

سام کیم، نایب رئیس و مدیر بخش برنامه‌ریزی تلویزیون در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما همیشه به تلویزیون در اتاق نشیمن به منزله مرکز سرگرمی در خانه هوشمند نگاه کردیم و تلویزیون هوشمند ال‌جی مجهز به webOS 3.0 با این ایده در ذهن طراحی شده است. ال‌جی همچنان به ارائه بهترین تجربه کاربری و توسعه محصولات مبتکرانه اینترنت اشیا که فراتر از انتظارات مشتریان است ادامه خواهد داد.»

UL یک سری از تلویزیون‌های OLED و UHD ال‌جی مجهز به webOS 3.0 را تأیید کرده است. فناوری پیشرفته اینترنت اشیا در بخش خانه هوشمند در غرفه CES ال‌جی از 6 تا 9 ژانویه (مرکز همایش لاس‌وگاس، سالن مرکزی، غرفه 8204) به نمایش گذاشته می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید