۰۲ مرداد ۱۳۹۸

عرضه اپل AirPlay 2 و HomeKit برای تلویزیون‌های هوش مصنوعی ۲۰۱۹ ال‌جی

ال‌جی اولین سازنده تلویزیون در جهان با پشتیبانی از هوم‌کیت (HomeKit) شد. از این پس، مشتریان می‌توانند محتوای دستگاه‌های اپل خود را به صورت مستقیم در تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی پخش کنند و تلویزیون و دستگاه‌های هوشمند متصل را بدون زحمت با فرمان صوتی کنترل نمایند.

ال‌جی الکترونیکس امروز اعلام کرد که اپل AirPlay 2 و HomeKit از ۲۵ جولای برای مجموعه تلویزیو‌ن‌های هوش مصنوعی ۲۰۱۹ این شرکت در دسترس خواهد بود. بدین ترتیب، ال‌جی به اولین کارخانه سازنده تلویزیون در جهان مبدل می‌شود که از HomeKit پشتیبانی می‌کند. این امکانات اپل از طریق به‌روزرسانی میان‌افزار در تلویزیون‌های هوش مصنوعی OLED، NanoCell و UHD ال‌جی در سال ۲۰۱۹ قابل دسترسی خواهد بود.

دارندگان تلویزیون‌های هوش مصنوعی ۲۰۱۹ ال‌جی با اپل AirPlay 2 می‌توانند بدون دردسر محتوای آیفون، آیپد و مک اپل را، که شامل عناوین دالبی ویژن است، در دستگاه‌های تلویزیون‌ خود به طور مستقیم پخش کنند. کاربران می‌توانند فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را از برنامه کاربردی اپل تی.وی (Apple TV) و دیگر برنامه‌های ویدیو پخش کرده و تصاویر دخیره شده در دستگاه خود را در تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی تماشا کنند. علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود موسیقی، اپل پادکست و اپل موزیک را از فهرست خود یا دیگر سرویس‌های پخش موسیقی در تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی یا دیگر بلندگوهای سازگار با AirPlay 2 در منزل خود به صورت همزمان و هماهنگ پخش کنند.

AirPlay2-on-2019-LG-ThinQ-AI-TVs_2

کاربران با HomeKit می‌توانند در کمال آسایش و راحتی خانه هوشمندشان را با برنامه کاربردی Home یا از طریق Siri در دستگاه‌های اپل خود کنترل کنند. تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی به آسانی قابلیت اضافه شدن به برنامه کاربردی Home را دارند و کاربران از همان‌جا می‌توانند به عملکردهای اصلی تلویزیون مانند خاموش یا روشن کردن، تنظیم صدا و منبع دسترسی داشته باشند. این تلویزیون‌ها را می‌توان به دیگر لوازم جانبی هوم کیت اضافه کرد.

اپل AirPlay 2 و HomeKit برای تلویزیون‌های OLED و NanoCell ال‌جی در بیش از ۱۴۰ کشور از همین هفته در دسترس خواهد بود و آپدیت آن در طی هفته‌های آتی ادامه دارد.

۱ نظر

معین ۲۰ مهر ۱۳۹۹ پاسخ

برای ایران در دسترس نبست! درسته؟؟

نظر دهید