۲۲ آبان ۱۳۹۶

قابلیت Graphy در ال‌جی V30

ال‌جی V30 از اولین نمایشگر OLED FullVision و دوربینی با لنزهای دوگانه پیشرفته برخوردار است و یک ابزار چندرسانه‌ای قدرتمند به شمار می‌رود. این تجربه کاربری جدید به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران بتوانند از قابلیت‌های پیشرفته آن به طور کامل استفاده کنند.

قابلیت Graphy که از طریق حالت دستی دوربین قابل دسترسی است به شیفتگان عکاسی امکان ثبت تصاویری با قابلیت‌ها و کیفیت‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهد. کاربران با استفاده از قابلیت گرافی می‌توانند از میان مجموعه‌ای از تصاویر حرفه‌ای گزینه مورد نظر خود را با سبک و حالت‌های متفاوت انتخاب کنند یا عکس‌هایی که توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته شده است را از وب‌سایت یا برنامه کاربردی موبایل گرافی دانلود کنند و انبوهی از تنظیمات نظیر تراز سفیدی، سرعت شاتر، دیافراگم و ایزو را در تصاویری که با V30 ثبت کرده‌اند اعمال کنند.

حالت‌های مختلف تصویربرداری مانند حالت تصویربرداری خودکار، grid shot، snap shot و match shot همه به راحتی در یک منو قرار گرفته‌اند تا انتخاب آنها ساده‌تر باشد. گیف‌ها را به سادگی می‌توان در منوی گالری ساخت و گزینه Create Movie نیز به شما امکان می‌دهد تا فیلم‌هایی را با استفاده از فایل‌های عکس و فیلم بسازید که بعداً توسط Quick Video Editor در خود گوشی قابل ویرایش است.

۲ نظر

مهدی ۲۴ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

وی ۳۰ کی میاد داخل ایران؟؟؟؟؟؟ مردیم دیگهههههه

امین ۲۵ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

مسخره کردین
این گوشی قدیمی شد بعد هنوز تو ایران نیمده

نظر دهید