مراسم باشکوه قدردانی از برگزیدگان کمپین بهترینها
مراسم باشکوه قدردانی از برگزیدگان کمپین بهترینها – Best of the Best VIP Customer Awards – در جشن سالگرد افتتاح باشگاه مشتریان VIP الجی و گلدیران برگزار شد.
مراسم قدردانی از برگزیدگان کمپین بهترینها همزمان با جشن با شکوه سالگرد افتتاح باشگاه مشتریان الجی و گلدیران با حضور جمعی از هنرمندان و اعضای وفادار باشگاه روی خوش زندگی برگزار گردید.
این مراسم که در روز چهارشنبه مورخ 9 دی ماه 94 در مرکز همایشهای فرشته برگزار گردید با انتخاب نیکی کریمی به عنوان عضو افتخاری باشگاه روی خوش زندگی و سفیر ال جی و گلدیران در برنامه مسئولیت اجتماعی گلدکیدز توأم شد.
باشگاه وفاداری الجی-گلدیران، روی خوش زندگی، به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار در انتخاب محصولات الجی و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، ارتباط صمیمی و پویا با ایشان و همچنین ارائه خدمات و امکانات ویژه به این مشتریان تأسیس شده است. اعضای باشگاه روی خوش زندگی – Life’s Good با توجه به میزان خرید خود از محصولات الجی با ضمانت گلدیران در زمان مشخص، در چهار سطح الماس (Diamond)، طلا (Gold) ، نقره (Silver) و برنز (Bronze) دستهبندی میشوند و با توجه به سطح عضویت خود از مزایا و خدمات منحصر به فرد باشگاه استفاده میکنند.
- دریافت 5 درصد از مبلغ محصولات خریداری شده به عنوان اعتبار خرید مجدد قابل ارتقا با انجام فعالیتهایی از قبیل پیشنهاد به دوستان براى عضویت و خرید ، شرکت در مسابقات ویژه اعضا و غیره
- بهرهمندی از جشنوارههای فروش مناسبتی تقویمی و ارائه پیشنهادات ویژه محصولات خاص ویژه اعضا – دریافت هدیه و اعتبار خرید ویژه مناسبتهای شخصی
- استفاده از مجله خبری با دنیایی از مطالب جذاب و خواندنیشامل آخرین اخبار روز ایران و دنیا اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، تکنولوژی، محیط زیست و غیره
- خدماتVIP در فروشگاههای منتخب برای مشتریان باشگاه
- بهرهمندی از خدمات منحصر به فرد رایگان از جمله: خدمات ویژه خانمهای گرامی عضو باشگاه با استفاده از زوج تکنسین خانم و آقا – آموزش رایگان خصوصى آشپزى، آموزش رایگان مجدد و نصب مجدد محصولات، تمدید رایگان ضمانت محصولات ویژه اعضای الماس و طلا، فرصت عودت محصولات برای اولین بار و فقط مختص اعضا
دو سوک آن، مدیر عامل شرکت الجی الکترونیکس در تهران، میگوید: «باشگاه مشتریان الجی و گلدیران با هدف ارج نهادن به مقام مشتری و ایجاد ارتباط دو سویه بین شرکت و مصرفکننده بنا نهاده شده است. این باشگاه مزایای اختصاصی بسیاری برای طرفداران و علاقهمندان محصولات شرکت الجی دارد و از سوی دیگر ما را به مشتریان و مصرفکنندگان نزدیکتر میکند تا از علایق و نیازهای آنها بیشتر مطلع باشیم.»
همچنین در این مراسم، جناب آقای تنهایی نایب رئیس هیئت مدیره گلدیران، در سخنرانی خود اظهار داشتند که گلدیران با ارائه محصولات با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا در کنار ارائه خدمات متمایز ثابت کرده است که مشتری مداری سرلوحه فعالیتهای گروه بزرگ گلدیران است.
نظر دهید