۱۵ بهمن ۱۳۹۴

ال‌جی؛ صاحب بیشترین سهم بازار ماشین‌ لباسشویی‌های بزرگ برای نهمین سال متوالی

این شرکت با کسب یک‌چهارم از تمام سهم فروش ماشین‌های لباسشویی با درب جلو در ایالات متحده پیشگام در صنعت است.

انگِلوود کلیفس، نیوجرسی- طبق اطلاعات شرکت تحقیقات بازار استیون‌سون در سال 2015، ال‌جی الکترونیکس، برای نهمین سال متوالی، برند اول ماشین لباسشویی در بازار بسیار رقابتی امریکا شد. در واقع این اطلاعات نشان می‌دهد که ماشین لباسشویی‌های ال‌جی که درب جلو دارند 25 درصد از تمام سهم ماشین‌های لباسشویی را در سال 2015 در فروشگاه‌های بزرگ امریکا نظیر Best Buy، Home Depot و Lowe’s به خود اختصاص داده‌اند که بیشتر از هر برند دیگری است.

ابتکارات پیشگام و پیشرفته‌ای مانند فناوری‌های TWIN Wash، 6 Motion Direct Drive و TurboWash در کل ایالات متحده به کسب سهم بازار قابل توجه کمک شایانی کرده است. ماشین لباسشویی TWIN Wash، که در سال 2015 معرفی شد و جوایز زیادی را به خود اختصاص داده، یک ماشین لباسشویی کوچک را در قسمت پایینش اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد دو بارِ جداگانه از لباس را همزمان بشوید. این امر برای اولین بار در صنعت رخ داده است. این شوینده کوچک پایینی برای لباس‌های کوچک‌تر در قسمت تحتانی ماشین لباسشویی اصلی گنجانده شده است.

326707

ویلیام چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «ما برای پیشگام شدن در ابتکار برای ماشین‌های لباسشویی درب جلو راه درازی را پیموده‌ایم و این تمایز به عنوان برند اول در این بخش برای نهمین سال متوالی گواهی بر این تعهد است. ما قصد داریم با شنیدن نیاز مشتریان و ابتکار مداوم بر تعهدات خود در سال 2016 نیز پایبند باشیم.»

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با تأیید ستاره انرژی (ENERGY STAR®) همچنان به دریافت جایزه از رسانه‌های بزرگ ادامه خواهند داد. مدل WM8000HVA از ماشین لباسشویی‌های ال‌جی با درب جلو برنده عنوان “بهترین ماشین لباسشویی سال” شده است و مدل WM3575CV عنوان “ارزشمندترین ماشین لباسشویی با درب جلو” را از آن خود کرده است. ماشین لباسشویی TWIN Wash ال‌جی موفق به دریافت جایزه “برترین نوآوری” از CES 2016 توسط CTA شده است.

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی در سال 2006 وارد بازار امریکا شدند و با موتور منحصربه‌فرد دایرکت درایو موفقیت‌های اولیه را کسب کردند. این فناوری منجر به عملکرد و قابلیت اطمینان بیشتر می‌شود و پایه‌گذار پیشگامی درازمدت ال‌جی در ماشین‌های لباسشویی درب جلو است. جدیدترین سیستم TWIN Wash ال‌جی که امسال عرضه خواهد شد یک ماشین لباسشویی 5.6 فوت با درب جلو است که طراحی جدید و متمایزی دارد و بدنه‌اش با استیل ضدزنگ مشکی پوشانده شده است.

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب جلو و درب بالا و ماشین‌های خشکشویی ال‌جی که تأیید ستاره انرژی ال‌جی را کسب کرده‌اند به مشتریان کمک می‌کنند تا در انرژی، آب و پول خود صرفه‌جویی کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید