۱۳ بهمن ۱۳۹۴

ال‌جی G Pad 8.0؛ یک عیدی مناسب برای بزرگ و کوچک

یکی از دغدغه‌هایی که با فرا رسیدن سال نو، ذهن همه را مشغول می‌کند عیدی دادن است. حتماً شما هم دوست دارید به عزیزانتان هدیه‌ای بدهید که آنها را خوشحال کند و برق شادی را در لحظه باز کردن هدیه در چشمان آنها ببینید.

با فراگیر شدن فناوری‌های جدید و وفور گجت‌های الکترونیک و وسایل ارتباطی، حتماً داشتن یکی از آنها شادی‌بخش است زیرا ارتباطات را راحت‌تر می‌کند و دسترسی به دنیایی از اطلاعات را از طریق اینترنت فراهم می‌کند.

یکی از این ابزار اطلاعاتی تبلت است که هم یک ابزار ارتباطی است و هم یک وسیله برای ایجاد سرگرمی؛ آن هم در ایام نوروز و تعطیلات که سرتان خلوت از مشغله کار و درس است.

پیشنهاد ما برای شما ال‌جی G Pad 8.0 است. از امکانات ویژه ال‎جی G Pad 8.0، علاوه بر پشتیبانی از شبکه3G  برای انتقال اطلاعات، می‌توان به وای-فای، دوربین پشت ۵ مگاپیکسل و دوربین ۱٫۳ مگاپیکسل جلو برای ثبت سلفی، باتری پرقدرت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر و وزن کم ۳۴۲ گرم اشاره کرد.

medium01-1

مهم نیست تلفن هوشمند اندرویدتان چیست. ال‌جی G Pad 8.0 با هر گوشی‌های هوشمند اندرویدی جفت می‌شود و شما می‌توانید تماس‌ها و پیام‌های مهم را در تبلت دریافت کنید و مستقیماً از طریق G pad به آنها پاسخ دهید.

قابلیت Knock Code دسترسی ایمن و تک‌مرحله‌ای به صفحه اصلی خانگی را با ۸۶ هزار ترکیب ممکن میسر می‌کند.

صفحه‌نمایش را تقسیم کنید تا انجام چند وظیفه با هم برای شما مقدور شود. دو برنامه کاربردی متفاوت را در تبلت بزرگ باز کنید و محتوا را از پنجره‌ای به پنجره دیگر بکشید و بیاندازید.

شمارش معکوس دوربین در ال‌جی G Pad 8.0 به شما زمان می‌دهد تا برای عکستان ژست بگیرید. لحظات را تنها با یک لمس، هر جایی روی صفحه، برای فعال کردن شاتر ثبت کنید

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید