۱۳ بهمن ۱۳۹۴

گزارش تصویری: محصولات لوازم خانگی شگفت انگیز ال‌جی در اینوفست 2016

ال‌جی، در ادامه‌ موفقیت‌ها و جوایزی که در CES 2016 کسب کرد، و در راستای ایفای تعهدات به بازارهای خاورمیانه و آفریقا ال‌جی با برگزاری جشنواره خلاقیت‌ سالانه‌ خود با عنوان InnoFest بار دیگر توانایی‌های خود در طراحی و توسعه‌ محصولاتی با تکنولوژی هوشمندتر در معرض نمایش گذاشت.

ال‌جی با ماشین لباسشویی دوقلوی Twin wash همراه با مخزن مجزای شست و شوی زیرین (Side kick ) شست‌وشوی لباس را هم وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد در آنِ واحد و در دو مخزن جداگانه لباس‌هاشان را بشویند.

سیستم شست‌وشوی تمجیدشده ال‌جی تمام ماجرا نیست. استایلر (Styler) ال‌جی یک کمد پیشرفته‌ نگهداری لباس است که لباس‌های چون کت، بلوز، ژاکت را بدون نیاز به دخالت یا صرف وقت، تمیز و تر و تازه نگه می‌دارد. این کمد طراحی شده تا دیگر نیازی آنچنانی به خشکشویی نداشته باشید و علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و پول، شما را در خوش‌تیپ‌ترین بودن کمک می‌کند.

علاوه بر این محصولات، جدیدترین محصولات از برند LG SIGNATURE شامل یخچال سایدبای‌ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و دستگاه تصفیه هوا نیز به همراه سری جدید از جاروبرقی‌های بی‌سیم CordZero به نمایش گذاشته شدند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید