۱۸ مهر ۱۳۹۳

مزایای VRF ال‌جی

پروژه ساختمانی شما می‌تواند با استفاده از فناوری VRF ال‌جی خاص برشمرده شود. بازده و طراحی ماژولار مدرن تنها آغاز راه است.

ماژول‌های مدرن سیستم‌های VRF در ذخیره انرژی بیشتر به ساکنان این حق انتخاب را می‌دهد تا فقط منطقه‌ای را گرم یا خنک کنند که از آن استفاده می‌کنند. یک سیستم VRF با تنظیم سریع جریان‌های هوای متغیر قابلیت‌های استثنایی در رطوبت‌زدایی و کنترل دما دارد.

طراحی کارامد

بدون استفاده از داکت‌های توزیع بزرگ، سیستم مولتی وی ضررهایی که در سیستم‌های دیگر اجتناب‌ناپذیر است را برطرف می‌کند. علاوه بر این، سیستم‌های مولتی وی با استفاده از کمپرسورهای حرکتی یا چرخشی، که خاص مبدل‌های گرمایشی طراحی شده است، و فناوری اینورتر، مصرف انرژی را تا میزانی به حداقل می‌رساند که قبلاً با سیستم‌های غیر VRF دست‌نیافتنی بود. طراحی ماژولار راحتی را طبق نیاز فرد امکان‌پذیر می‌کند و این انتخاب را می‌دهد که از سیستم فقط در مناطقی که نیاز است استفاده شود تا مصرف انرژی کاهش پیدا کند.

الگوسازی انرژی

ال‌جی ثابت کرده است که از بازده و عملکرد برخوردار است. شما مولتی وی را در نرم‌افزار شبیه‌سازی انرژی ساختمان EnergyPro در EnergySoft پیدا خواهید کرد. EnergyPro توسط کمیسیون انرژی کالیفرنیا به تأیید رسیده است و می‌تواند برای سندسازی با استانداردهای California Title 24 و همین طور کدهای انرژی ایالات متحده شامل ASHRAE 90.1 و LEED استفاده شود. این نرم‌افزار با دقت مصرف انرژی را بر اساس طراحی ساختمان، جهت‌یابی، مکان، و دیگر شرایط طراحی الگوبرداری می‌کند و ساختار نرخ ابزار خاص شما را نیز حساب می‌کند.

کنترل راحتی و رطوبت‌زدایی بر حسب فضا

با استفاده از دستگاه‎های خارجی اینورتر و کمپرسورهای دوگانه، سیستم‌ مولتی وی ال‌جی تطبیق بار بهتری دارد و از چرخش مداوم یا تغییرات دمایی زیاد جلوگیری می‌کند. کنترل شدید دما از طریق تطبیق بار دقیق راحتی بیشتر، عملکرد کارامد و رطوبت‌زدایی بهتر را اطمینان می‌دهد. طراحی ماژولار محصولات VRF در ذخیره انرژی بیشتر به ساکنان این حق انتخاب را می‌دهد تا فقط منطقه‌ای را گرم یا خنک کنند که از آن استفاده می‌کنند. ال‌جی مولتی وی منطقه‌بندی مجزا را برای راحتی بیشتر فرد ساکن فراهم می‌کند.

پایداری

سیستم‌های مولتی وی VRF ال‌جی به استاندارد برنامه‌های توسعه پایدار دست یافته‌اند. USGBC استانداردهای جامع طراحی را برای ساخت بناهای جدید و مقاوم‌سازی آنها تحت عنوان LEED به معنی پیشگامی در انرژی و طراحی محیطی ایجاد کرده است. سیستم‌های تهویه مطبوع جریان مبرد متغیر برای ساختمان‌های سبز پایدار مهندسی شده‌اند و فرصت‌هایی را برای طراحان ایجاد می‌کنند تا پیش‌نیازها و امتیازات فراوانی را ایجاد کنند.

طراحی شیک

دستگاه‌های داخلی مولتی وی در انواع متفاوتی از سبک‌ها برای تطبیق با هر طراحی داخلی در دسترس هستند. سیستم مولتی وی ال‌جی با انتخاب متنوع دستگاه‌های داخلی، شامل کاست‌هایی که روی سقف نصب می‌شوند، دستگاه‌های داخلی داکت‌کشی شده که کاملاً در سقف مخفی هستند و انواع دیواری آینه‌ای که با هر دکوری جور در می‌آید، طراحی زیبا و بی‌رقیبی دارد.

ساکت

بدون مزاحمت کار کنید. بدون صدا بخوابید. مولتی وی با دستگاه‌های داخلی که می‌توانند میزان صدایی تا حداقل 23 دسی‌بل ایجاد کنند و دستگاه‌های خارجی که تا 50 دسی‌بل صدا دارند، شب‌ها، عملکرد آرامی دارند و محیطی راحت ایجاد می‌کنند که تقریباً غیر قابل تشخیص است. برای کنترل صدای بیشتر، حالت سکوت شبانه می‌تواند صدای فن را در ساعات اوج مصرف به حداقل برساند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید