۱۸ مهر ۱۳۹۳

امکانات قابل دسترسی در ال‌جی G3

افزوده‌های ال‌جی به تنظیمات دسترسی اندروید سودمند و قابل توجه هستند.

گوشی‌های هوشمند مدرنی مانند ال‌جی G3 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای همه مناسب باشند. به این معنی که هم برای جوان‌هایی که هر روز صبح زود از خواب بیدار می‌شوند، بندهای کفششان را می‌بندند و آماده دویدن می‌شوند مناسب است و هم آنهایی که فقط لازم دارند یک دستگاه کوچکی مانند یک گوشی هوشمند را در دستشان بگیرند. البته مطمئن نیستیم که هر دوی اینها به یک شکل از گوشی خود استفاده کنند و از امکانات هوشمند آن بهره‌مند شوند. خود گوشی هوشمند هم خودش می‌داند و برای تناسب با سلیقه همه تنظیماتی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. ال‌جی G3 نیز در این کار خودش را به خوبی اثبات کرده است و کارش را عالی انجام می‌دهد.

امکانات دسترسی بسیاری در اندروید ایجاد شده است اما ال‌جی چندین قابلیت دیگر برای دسترسی بیشتر به امکانات گوشی را به G3 افزوده است که در اینجا به آنها می‌پردازیم.

امکانات دیداری

  • تغییر رنگ: این قابلیت قسمت‌های تیره و روشن صفحه را عوض می‌کند. با این کار، متن سفید را روی زمینه مشکی می‌خوانید که خواندن آن بسیار راحت‌تر هم هست.
  • تنظیم رنگ‌ها: این تنظیمات راهی برای تنظیم کنتراست و سایه رنگ‌های روی صفحه است. با انجام این تنظیمات افرادی که مشکلات بینایی دارند راحت‌تر می‌توانند ببینند. وقتی این قابلیت فعال است، شما می‌توانید با کشیدن انگشت به صورت افقی روی صفحه کنتراست را تنظیم کنید.
  • اعلان‌های صوتی پیام و تماس: اینها تنظیماتی هستند که پیام متنی و تماس‌های شما را با صدای بلند می‌خوانند و همین طور محتوای پیام را برای شما بازخوانی می‌کنند.
  • سایه صفحه: این تنظمیات نور پشت LCD را کاهش می‌دهد. افرادی که به صفحه نگاه نمی‌کنند، لازم نیست برای نوردهی روشن پشت باتری مصرف کنند.

امکانات شنیداری

  • نوع صدا: سهل و آسان- استریو و مونو
  • تعادل صدا: درست مانند هر استریوی دیگری، شما می‌توانید تعادل را از چپ به راست تنظیم کنید.
  • نور اعلان LED: LED اعلان برای تماس‌های ورودی و اعلان‌ها چشمک می‌زند.
  • فلاش به عنوان هشداردهنده: این تنظیمات به شما امکان می‌دهد تا شما از فلاش دوربین پشت به عنوان نور اعلان استفاده کنید. این فلاش برای تماس‌های ورودی و اعلان‌ها چشمک می‌زند.
  • خاموش کردن همه صداها: همان طور که از نامش پیداست، همه صداها را قطع می‌کند.

فیزیکی و موتور

  • لمس سراسری یا Universal Touch: وقتی شما این گزینه را روشن می‌کنید، یک آیکون شناور می‌بینید که با ضربه روی آن، پنجره بزرگی ظاهر می‌شود که گزینه‌هایی مانند صدا، ثبت تصویر صفحه، خاموش/روشن و کلید میانبر سریع Home را روی آن می‌بینید.

تشخیص

  • فضای کنترل لمسی: ممکن است لازم باشد که شما ال‌جی G3 را با شست خود در نقطه‌ای نگه دارید که به طور طبیعی ممکن است به عنوان لمس یا تحریک چیزی محسوب شود. با استفاده از این تنظیمات، شما می‌توانید بخش‌هایی از صفحه را به عنوان مناطق “ایمن” تعریف کنید که لمسی را تحریک نمی‌کند. وقتی کنترل فضاهای لمس فعال می‌شود، شما دسترسی به TalkBack، زوم لمسی و Universal touch نخواهید داشت.

سیستم

  • ورود اطلاعات با یک لمس: این قابلیت که برای صفحه‌کلید ال‌جی استفاده می‌شود، قابلیت چندلمسی را غیرفعال می‌کند. بنابراین، آنهایی که از ضربه زدن بر روی کلیدهای کوچک ناراحت هستند می‌توانند به آرامی و با دقت بدون اشتباه در کاراکترهایی که وارد می‌کنند تایپ کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید