۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

ال‌جی موفق به کسب بالاترین درآمد اجرایی خود شد

ال‌جی الکترونیکس 10 درصد افزایش فروش داشت و بالاترین درآمد اجرایی خود را از سال 2009 گزارش کرد.

درآمد ال‌جی در 3 ماهه اول سال 2017 به 12.70 میلیارد دلار رسید که 9.7 درصد نسبت به همین دوره در سال گذشته افزایش داشته است. ال‌جی درآمد اجرایی خود را تقریباً دو برابر کرد و توانست با کسب بالاترین درآمد اجرایی سه ماهه در بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع طی هشت سال گذشته به رقم 798.3 میلیون دلاری دست پیدا کند.

فروش بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع هوا در سه ماهه اول نسبت به سال گذشته در همین دوره 10 درصد و نسبت به سه ماهه قبل 15 درصد افزایش داشته است. فروش این بخش در کره جنوبی به لطف فروش قوی ماشین‌های لباسشویی TWINWash، دستگاه‌های تهویه مطبوع، یخچال‌ها و همین‌طور سیستم مدیریت لباس Styler و دستگاه‌های تصفیه هوا 33 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شده است. با شروع فصل اوج فروش، کسب و کار محیطی در آسیا و امریکای لاتین که دو بازار مهم برای رشد هستند بهبود پیدا خواهد کرد.

بخش سرگرمی خانگی ال‌جی نیز توانست در سه ماهه اول با 8.8 درصد افزایش بالاترین حاشیه عملیاتی را در فروش کسب کند که بیشتر به دلیل افزایش فروش محصولات پیشرفته، بهبود ساختار هزینه و راهبردهای انعطاف‌پذیرتر فروش با وجود افزایش قیمت پنل‌ها بود. در فصل آتی نیز انتظار می‌رود در امریکای شمالی، امریکای لاتین و آسیا همین طور شرایط مثبت باقی بماند زیرا در این بازارها محصولاتی نظیر تلویزیون‌های OLED و Ultra HD رو به محبوبیت بیشتر هستند و تلویزیون SIGNATURE OLED W نیز به زودی عرضه خواهد شد.

درآمد شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی نیز 4 درصد نسبت به سه ماهه قبل و 2 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که به دلیل عرضه تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی G6 و تلفن‌های میان‌رده جدید بوده است. این شرکت 14.8 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را در این فصل صادر کرد که نسبت به سال گذشته با 10 درصد افزایش روبه‌رو شده است؛ افزایشی که بیشتر به دلیل فروش خوب در امریکا بود.

بخش قطعات خودروی ال‌جی نیز با 48 درصد افزایش نسبت به همین دوره در سال 2016 مواجه شد که بیشتر به دلیل مشارکت موفق با شرکت‌ جنرال موتورز برای تولید خودروی برقی پرطرفدار بولت بوده است. امسال، سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه برای استمرار اثربخشی بر روی سودآوری همچنان ادامه خواهد داشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید