۱۷ بهمن ۱۳۹۴

ال‌جی K10 به زودی به ایران می‌آید

گوشی‌ هوشمند ال‌جی K10، از اولین اعضای خانواده K با فناوری دوربین پیشرفته و امکانات تجربه کاربری مدل‌های ممتاز ال‌جی، به زودی وارد ایران خواهد شد.

این سری جدید در نمایشگاه CES 2016 پرده‌برداری شد و اهمیت آن برای ال‌جی به دلیل جذب انبوه بازار است. ال‌جی K10 برای جذب مخاطبان جوانی طراحی شده است که در گوشی هوشمند خود محتوا مصرف می‌کنند و فعالانه در رسانه‌های اجتماعی در حال اشتراک‌گذاری محتوا هستند. این تلفن هوشمند نمایشگر 5.3 اینچ از نوع HD با فناوری لمس درون‌سلولی و دوربینی عالی با مشخصات فنی پیشرفته دارد. دوربین پشت تا 13 مگاپیکسل و دوربین جلو 8 مگاپیکسل است و باتری 2300 میلی‌آمپر آن نیز دوام بالایی دارد.

با برخورداری از قابلیت‌های پرطرفدار ال‌جی نظیر Gesture Shot (عکس گرفتن با حالت) و Gesture Interval Shot (عکس گرفتن پی‌درپی با حالت) گرفتن عکس‌های سلفی راحت و بی‌درد سر است. قابلیت Gesture Shot به کاربران امکان می‌دهد تا با بالا بردن دست و باز کردن آن در جلوی لنز و سپس مشت کردن آن عکس بگیرند. با دوبار باز و بسته کردن دست به طور خودکار چندین عکس پی‌درپی گرفته می‌شود و دوربین 4 عکس پشت سر هم از شما می‌گیرد. ال‌جی K10 مجهز به فلاش در دوربین جلو برای سلفی است تا کاربران بتوانند هر وقت که لازم باشد، حتی در تاریکی، لحظات گران‌بهای خود را به زیبایی ثبت کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید