۱۰ بهمن ۱۳۹۴

با شرکت قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس آشنا شوید

شرکت قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس بیشتر بر تولید تجهیزات دوستدار محیط زیست خودرو و محصولات اصلی بر پایه فناوری‌های انحصاری ال‌جی تمرکز دارد. انتظار می‌رود این بخش تجاری محرک رشد بزرگی برای ال‌جی به سمت آینده باشد.

 ال‌جی سیستم‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی بسیار باکیفیتی برای داخل خودرو تولید می‌کند که برای بزرگترین برندهای خودروساز دنیا سرگرمی و اطلاعات را در هنگام حرکت به هر جای دنیا فراهم می‌ند. شرکت قطعات خودروی ال‌جی کمپرسورهای الکتریکی برای خودرو، موتورهای مسیریابی الکترونیک برای اشخاص و سیستم‌های هماهنگی مانند الکترونیک‌های قدرتی برای رفع نیازهای خاص بازار تولید می‌کند. مهندسی خودروی ال‌جی سرویس‌هایی نظیر خدمات مشاوره در زمینه تولید محصول، مهندسی تولید و تأمین قطعات را بر عهده دارد.

index02

این شرکت در جولای سال 2013 با تجربه و دانش ال‌جی در زمینه فناوری‌های الکتریکی  الکترونیک احداث شد تا شریک مبتکری برای صنعت خودرو باشد.

دفتر اصلی شرکت قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس در اینچئون کره واقع شده است و مسئولیت تحقیق و توسعه، ساخت و فعالیت‌های بازاریابی خود را در 12 منطقه در سراسر دنیا انجام می‌دهد.

lg-overview-img01-1-1

 این شرکت محصولاتی رقابتی و باکیفیت برای مشتریان اصلی خود در صنایع خودروسازی در چهار بخش تولید می‌کند: محصولات خودروی الکتریکی، دستگاه‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی، دستگاه‌های امنیت و آسایش و مهندسی خودرو.

در جدول زیر می‌توانید زمینه‌های فعالیت این شرکت را مشاهده نمایید.

EV

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید