۱۲ بهمن ۱۳۹۴

راهنمای غیرفعال کردن به‌روزرسانی خودکار برنامه‌های کاربردی در ال‌جی G4

در این مطلب، به شما چند راهکار ساده و سریع برای غیرفعال یا متوقف کردن به‌روزرسانی خودکار برنامه‌های کاربردی در ال‌جی G4 را توضیح می‌دهیم. این تنظیمات در فروشگاه Google Play Store است و چیزی است که بسیاری از آنهایی که تازه گوشی هوشمند اندروید خریده‌اند از ما می‌پرسند.

برای این کار، لازم نیست وارد تنظیمات در ال‌جی G4 شوید. به جای آن به فروشگاه Google Play Store بروید؛ جایی که همه برنامه‌های کاربردی، بازی‌ها، موسیقی و غیره از آنجا نشأت می‌گیرد. با ضربه روی آیکون Google Play Store به آنجا بروید تا فهرست برنامه‌های کاربردی خود را پیدا کنید.

در فروشگاه Google Play Store، باید روی کلید منو در کنار Play Store در بالا ضربه بزنید. سه خط همان کلید منو است. در اینجا منویی از سمت چپ باز می‌شود و شما را به سمت تنظیمات Google Play Store می‌برد. بر روی منوی کشویی ضربه بزنید و گزینه تنظیمات یا Setting را در نزدیک انتهای فهرست گزینه‌ها انتخاب کنید.

G4-apps-720x637

حالا به قسمت تنظیمات کلی Google Play Store وارد شده‌اید. درست نزدیک بالا تنظیماتی وجود دارد که باید تغییر دهیم. گزینه  Autoupdate apps کلیدی است که می‌خواهیم فشار دهیم. با فشار دادن این کلید، کاربران پنجره‌ای را می‌بینند که سه گزینه دارد. احتمالاً به طور پیش فرض بر روی گزینه به‌روزرسانی خودکار تنظیم شده است که خوب است اما این همان جایی است که ما ‌توانیم کاری کنیم برنامه‌های کاربردی به خودی خود به‌روز نشوند.

روی گزینه Do not auto-update apps ضربه بزنید تا این کار را متوقف کنید. از حالا به بعد خودتان باید برای به‌روزرسانی برنامه‌های کاربردی دست به کار شوید. اما شما همیشه این اعلان را دریافت خواهید کرد که برنامه‌های جدید نیاز به به‌روزرسانی دارند. در صورتی که دیگر برنامه‌ها به روز نمی‌شوند. شاید قبل از به‌روزرسانی، دلتان بخواهد ببینید در به‌روزرسانی چه اتفاقی می‌افتد و بخواهید کنترل آن را در اختیار داشته باشید. این کاری است که اول از همه باید انجام دهید.

Screenshot_2015-06-05-14-40-18-720x405

البته، گزینه به‌روزرسانی خودکار همیشه وجود دارد و هر زمانی می‌توانید برنامه‌های خود را به‌روز کنید؛ مثلا وقتی در شبکه موبایل یا شبکه اینترنت بی‌سیم هستید. البته به شما توصیه نمی‌کنیم که از شبکه موبایل استفاده کنید زیرا متحمل هزینه می‌شوید و برنامه‌های کاربردی سنگین هستند و ممکن است برای کاربر دردسرساز شوند. بهتر است هر وقت وای-فای در اختیار داشتید این کار را انجام دهید اما باز هم می‌گوییم که این قابلیت به برنامه‌های کاربردی امکان خواهد داد که به صورت خودکار به‌روز شوند و کاربران نمی‌توانند آن را کنترل کنند.

علاوه بر این در منوی تنظیمات می‌توانید گزینه گذاشتن برنامه‌های کاربری دانلودشده روی صفحه اصلی را بدون علامت کنید. این خوب است اما اگر برنامه‌های زیادی را دانلود کنید، به زودی تمام صفحه نمایش خود را با آیکون پر خواهید کرد. با غیرفعال کردن آن خودتان خواهید فهمید که اتفاقی در صفحه نمایش رخ می‌دهد و چه چیزی رخ نمی‌دهد.

۱ نظر

سعید ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

اقا بگید کِییی اندروید ۶ میاد؟؟
خسته شدیم از بس منتظر موندیم

نظر دهید