۲۳ بهمن ۱۳۹۴

معرفی قاب Quick Cover لمسی برای ال‌جی G5 که هنوز معرفی نشده!

معرفی قاب برای گوشی هوشمندی که هنوز رسماً وجود ندارد

سئول، 11 فوریه 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از نسخه جدید قاب Quick Cover پرده ‌برداشت. این قاب مخصوص پرچمدار نسل جدید گوشی‌های هوشمند ال‌جی، ال‌جی G5، طراحی شده است که هنوز وجود ندارد. ال‌جی به عنوان شرکتی که پیشگام دوران‌هاست با افشای وجود لوازم جانبی، قبل از معرفی محصول واقعی، این خصیصه را با قلب و روح خود درآمیخت.

جدیدترین قاب Quick Cover ال‌جی، علاوه بر این که مزایای قاب‌های Quick Cover قبلی را دارد، امکانات بیشتری نیز به همراه دارد. عملکرد لمسی این قاب که در قاب Quick Cover View گوشی هوشمند K10  به تازگی معرفی شد، هم اکنون در قاب نیمه‌شفاف و توری‌مانند Quick Cover ال‌جی G5 در دسترس است. این قاب به کاربران امکان می‌دهد تا تماس بگیرند و تنظیمات زنگ هشدار را بدون باز کردن قاب کنترل کنند تا نهایت آسودگی را تجربه نمایند.

LG-Quick-Cover-Case-4

کاربران این قاب زمان، تاریخ و اعلان‌ها را در نمایشگر همیشه‌روشن و البته هنوز دیده‌نشده در ال‌جی G5 ، در حالی که قاب بسته است، چک می‌کنند. ال‌جی از یک فیلم یا ورق منحصربه‌‎فرد همراه با بدنه متالیک استفاده کرده تا ظاهر یکدست و لوکسی به این قاب بدهد تا بیشترین حد از دوام و پایداری با ال‌جی G5 مرموز ایجاد شود.

قاب Quick Cover برای ال‌جی G5 در کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا، از 22 تا 25 فوریه، به نمایش در خواهد آمد. بازدیدکنندگان از MWC 2016 را تشویق می‌کنیم به غرفه ال‌جی، واقع در سالن 3 در فیرا گرَن ویا، سر بزنند تا خودشان از نزدیک قاب Quick Cover و گوشی شایعه شده ال‌جی G5 را از نزدیک ببینند.

۲ نظر

محمدرضا ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

سلام.مشخص هست جی ۵ چند روز پس از معرفی در روز ۲ اسفند در ایران عرضه میشه؟به شدت منتظر عرضه آن برای خریدنش هستم

ال جی ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،

منتظر باشید تا در این مورد اطلاع رسانی لازم انجام شود.

نظر دهید