۲۹ خرداد ۱۳۹۵

تیزر تبلیغاتی مشترک ال‌جی G5 و فیلم Independence Day

بعد از تیزر تبلیغاتی موفقیت‌آمیز ال‌جی G5 با حضور جیسون استاتام و نمایش کمدی-اکشن قابلیت‌های ال‌جی G5 به شیوه‌ای طنزآلود، این بار G5 ال‌جی را در تیزر مشترک شرکت ال‌جی برای G5 و نسخه دوم تیزر فیلم سینمایی Independence Day خواهید دید که ماحصل کار کارگردان این فیلم، رولاند امریچ است.

“با ال‌جی G5، هیچ لحظه‌ای را از دست نخواهید داد… حتی اگر حمله بیگانگان یا همان آدم‌های فضایی باشد!” این شعار ال‌جی برای دعوت شما به تماشای فیلم اکشن و تخیلی Independence Day: Resurgence  است. این فیلم در 24 ژوئن (هفته دیگر) اکران خواهد شد.

independence-day-film-header-v4-front-main-stage

ال‌جی G5 بازتابی از شهرت و خوشنامی دیرین ال‌جی به عنوان پیشگام در دوربین‌های گوشی هوشمند است. این گوشی هوشمند دو دوربین در پشت دارد: یک دوربین با لنز استاندارد 78 درجه و دیگری با لنز زاویه واید 135 درجه که عریض‌ترین لنز در بین گوشی‌های هوشمند است. لنز 135 درجه در ال‌جی G5 زاویه دیدی را فراهم می‌کند که تقریباً 1.7 برابر بازتر از دوربین گوشی‌های هوشمند کنونی وجود دارد و 15 درجه بازتر از میدان دید چشم انسان است. لنز واید برای کاربران سهولت در ثبت منظرۀ وسیع‌تر، ساختمان‌های بلندتر یا گروه بزرگتری از افراد را، بدون اینکه شخص مجبور باشد از سوژه دور شود، امکان‌پذیر می‌کند.

این تیزر تبلیغاتی را در ادامه مشاهده نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید