۱۷ دی ۱۳۹۴

یک استایلر بزرگ‌تر برای بازار کسب‌وکار در CES 2016

 

این سیستم بخار مراقبت از لباس اکنون با وای-فای سازگاری دارد و تا 6 لباس را تروتمیز می‌کند.

لاس‌وگاس-6 ژانویه 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از نسخه تجاری و بزرگ‌تر استایلر (Styler) خود پرده‌برداری می‌کند. استایلر یک سیستم بخار مراقبت از لباس است که می‌تواند لباس‌های شما را به راحتی در خانه یا اداره بوزدایی و بهداشتی کند. ال‌جی استایلر جدید اکنون می‌تواند تا 5 دست لباس در بخش اصلی را در خود جای دهد و قابلیت اتوی شلوار نیز می‌تواند یک شلوار را بخارشویی و اتو کند. پس، در نهایت استایلر برای 6 تکه لباس جا دارد. ال‌جی استایلر خود را به فناوری وای-فای مجهز کرده و به مشتریان امکان می‌دهد تا آن را از هر جایی به کار بیاندازند.

استایلر منحصربه‎فرد ال‌جی می‌تواند کل کمد لباس‌های شما را تروتمیز کند؛ بدون اینکه لباس‌ها خیس شوند یا از مواد پاک‌کننده مضر استفاده شود. رفتار بی‌نهایت ملایم این محصول راهکاری ایده‌آل برای لباس‌هایی مانند کت و کاپشن یا لباس‌های پشمی، کرکی و چرم است که نیاز به مراقبت خاص دارند. فناوری اختصاصی TrueSteam در استایلر ال‌جی تنها با لمس یک کلید لمسی، شروع به فعالیت می‌کند و شروع به از بین بردن 99.9 درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هایی می‌کند که روی لباس، کلاه و روسری هستند. مؤسسات معتبر آزمایش محصول، نظیر بنیاد حساسیت بریتانیا (BAF) و اینترتک قابلیت‌های استریلیزاسیون با بخار در استایلر ال‌جی را مورد آزمایش قرار دارند و بر عملکرد مؤثر آن تأکید کردند.

استایلر 2016 جای بیشتری برای لباس‌های ظریف مانند بلوز، پیراهن و لباس بچه دارد. تا 5 تکه لباس در Moving Hanger یا آویز متحرک جای می‌گیرد. این آویز با بخار 220 دور در دقیقه لباس‌ها را تکان می‌دهد تا بوی زننده و چروک از بین برود. علاوه بر این، قابلیت Pants Crease Care (کاهش چین و چروک شلوار) که مثل همیشه در داخل درب شیشه‌ای شیک طراحی شده بزرگ‌تر شده است و شلوارهای بلند و بزرگ را تا سایز 48 اتوکشی و مرتب کند. این قابلیت بسیار مفید چروک‌های شلوار را اتو می‌کند و خط اتو تا مرکز هر پا باقی می‌گذارد.

قابلیت مفید دیگر که آسایش را برای کاربران به همراه دارد سازگاری با وای-فای است که به آنها امکان می‌دهد برنامه‌های مراقبت از لباس را با گوشی هوشمند خود از اینترنت دانلود کنند. علاوه بر این، استایلر می‌تواند به گوشی هوشمند مشتریان اطلاعات ارسال کند و نشان دهد که چقدر انرژی در حال مصرف است.

در سال 2015، ال‌جی استایلر را در هتل‌ها و مراکز تجاری بزرگ به محک آزمایش گذاشت تا از مفید بودن آن در بازار کسب‌وکار اطمینان حاصل کند. در حال حاضر، ال‌جی مشغول کشف گزینه‌های بیشتری است تا از استایلر در هتل‌ها و دیگر مراکز تجاری در سال 2016 استفاده کند.

جو سئونگ-جین، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و تهویه هوای ال‌جی، گفت: «در پاسخ به بازخوردهای بسیار مثبتی که ما از خریداران استایلر دریافت کردیم، تصمیم گرفتیم این مجموعه را به نسخه بزرگتری که هدف آن بخش تجاری است گسترش دهیم تا کمبودی در لباس‌هایی که باید تروتمیز شود نباشد. جدیدترین استایلر ما نشان می‌‎دهد که چطور ال‌جی به پیشگامی در این شاخه از لوازم خانگی ادامه می‌دهد و چرا ما همچنان پیشگام بازار جهانی لوازم خانگی هستیم.»

استایلر جدید در ایالات متحده امریکا و کره جنوبی در نیمه دوم سال 2016 عرضه خواهد شد و پس از آن وارد بازارهای دیگر می‌شود. بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES می‌توانند B2B LG Styler را خودشان در غرفه ال‌جی در سالن مرکزی واقع در مرکز همایش لاس‌وگاس، شماره 8204، ببینند. در مورد تمامی محصولات ال‌جی در نمایشگاه CES 2016 به وب‌سایت www.LGnewsroom.com/ces2016 سر بزنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید