۲۰ اسفند ۱۳۹۴

رئیس ال‌جی از شروع کسب‌وکار جدید ال‌جی گفت

کو بان-مو، رئیس LG Group، طی جلسه‌ای که با مدیریت وابستگان گروه داشت، بار دیگر از بازسازی ساختار کسب‌وکار ال‌جی با تمرکز بر تجارت جدید سخن گفت.

طی سمیناری که در برج‌های دوقلوی سئول، در هشتم مارس، برای مدیران اجرایی برگزار شد، آقای کو گفت: «تغییرات قریب به اتفاق و دوران‌ساز در کسب‌وکار ما به دلیل توسعه فناوری و همگرایی و رقابت شدید در حال رخ دادن است. ما باید آیتم‌هایی را برای کسب‌وکار انتخاب کنیم که با تمرکز بر جریان تغییرات و قدرت ما باشد و روش‌هایی برای پیشبرد چشمگیر رقابت کسب‌وکار ما برای مشتریان و بازار بیابیم.»

این سمینار هر دو یا سه ماه یک بار برگزار می‌شود و حاوی ارائه پیام و سخنرانی رئیس مجموعه توسط سخنرانان است. اولین سمینار امسال از 350 نفر مدیر اجرایی گروه ال‌جی و شرکت‌های فرعی تشکیل شد.

از پیام آقای کو می‌توان این گونه برداشت کرد که پیکان‌ها به سوی بازسازی کسب‌وکار و تجدید ساختاری اشاره رفته است که به موتورهای رشد آینده مانند قطعات خودرو، راهکارهای انرژی، مواد و قطعات را بیش از هر چیز دیگر و پیشرفت کسب‌وکار ارزش دهد.

ال‌جی در حال کار بر روی کسب‌وکارهای جدید با ال‌جی الکترونیکس و LG Chem به عنوان شرکت‌های پیشگام است. کسب‌وکار ثانویه سلولی LG Chem با 6 شرکت از 10 شرکت اصلی اتومبیل‌ساز به عنوان مشتریان مشترک با سرمایه‌گذاری درازمدت 20 ساله قرارداد بسته است.

سال گذشته، ال‌جی الکترونیکس متعهد شده است که 11 نوع از قطعات اصلی شامل موتور محرک برای خودروی نسل جدید GM به نام شورلت ولت ای.وی را به عنوان شریک استراتژیک برای این شرکت اتومبیل‌ساز تأمین کند.

شرکت LG Display، با نگاه‌هایی به سمت تغییر الگو در بازار نمایشگر نسل جدید، در حال ساخت بزرگترین پنل OLED دنیا با سرمایه‌گذاری بیش از ده هزارمیلیارد وون کره در مجتمع پاجو در سه سال آتی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید