۲۷ اسفند ۱۳۹۴

ال‌جی G5 و پردازنده کوالکوم Snapdragon 820

ال‌جی G5 مجهز به پردازنده پرقدرت و کارامد Snapdragon 820 است که امکانات پیشرفته‌ای مانند عملکرد ۶۴ بیت، گرافیک  Adreno 530، کوالکوم HexagonTM DSP کم‌مصرف و نیز پردازنده‌های سیگنال دوگانه تصویر کوالکوم Spectra 14 بیت، که برای ارائه تصاویری با وضوح بالا و کیفیت دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و ذخیره انرژی بیشتر طراحی شده است، دارد.

پردازنده Snapdragon 820 از یک مودم X12 LTE برخوردار است که از سرعت دانلود Category 12 حداکثر تا ۶۰۰ مگابایت در ثانیه و سرعت آپ لینک Category 13 حداکثر تا ۱۵۰ مگابایت در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

در مقایسه با نسل قبلی پردازنده Snapdragon ، پیشرفته‌ترین ساختار سی.پی.یوهای شرکت فناوری‌های کوالکوم دوبرابر سرعت بیشتر و ذخیره انرژی بالاتر را میسر می‌کند.

گرافیک Adreno 530 تا ۴۰ درصد عملکرد گرافیک سریع‌تری نشان می‌دهد و تا ۴۰ درصد بازده انرژی بیشتری در مقایسه با نسل قبلی خود دارد. همچنین، پردازنده Snapdragon 820 از ضبط  4K و پخش با کیفیتی که ۴ برابر وضوح ۱۰۸۰ پیکسل است پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند لحظات روزانه خود را با جزییات و وضوح خیره‌کننده ضبط و تماشا کنند.

این پردازنده برای VR نیز بهینه شده است و پیکسل‌های باکیفیت و رنگ‌های واقعی و زنده‌ای را برای ایجاد نهایت تجربه VR برای کاربران G5 فراهم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید