۱۳ اسفند ۱۳۹۴

خلق و اشتراک‌گذاری محتوای 360 درجه با ال‌جی 360 CAM و گوگل Street View

دوربین جدید ال‌جی، که مخصوص G5 است، با استاندارد محتوای گوگل Street View سازگاری دارد و قرار است پایه‌گذار اکوسیستم موبایل 360 درجه باشد.

سئول، 3 مارس 2016- ال‌جی 360 CAM، هفته گذشته، در کنگره جهانی موبایل معرفی شد. ال‌جی الکترونیکس انتظار دارد شاهد افزایش علاقه به ایجاد و اشتراک‌گذاری محتوای بصری 360 درجه با استفاده از تلفن‌های همراه باشد. با معرفی دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و کاربرپسندی مانند 360 CAM ال‌جی و تلفن هوشمند G5، ایجاد و اشتراک‌گذاری محتوای 360 درجه به راحتی فشار دادن یک کلید خواهد بود.

با اینکه بسیاری از تلفن‌های همراه و دوربین‌های عکاسی دیجیتال حالت پانوراما دارند اما ویدئوها و تصاویر کروی 360 درجه با افزودن همه چیز در صحنه، مثل زمین و آسمان، جلوه‌های بصری را بهبود می‌بخشد. ال‌جی 360 CAM با بدنه کامپکت و جمع‌وجور، ابعاد قابل حمل و تصاویر با کیفیت یکی از اولین دستگاه‌های تصویربرداری است که از گرایش روبه‌رشد برای خلق محتوای 360 درجه بهره می‌گیرد. در واقع، این اولین دوربین از یک سازنده تلفن‌های هوشمند است که برای گوگل Street View با پشتیبانی از رابط برنامه کاربردی دوربین کروی باز (OSC) با حمایت گوگل بهینه شده است.

وقتی برنامه کاربردی Google Street View روی تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS نصب باشد، صاحبان 360 CAM ال‌جی می‌توانند به راحتی محتوای 360 درجه خود را ثبت و آپلود کنند و آن را مستقیماً از تلفن هوشمند خود به اشتراک گذارند؛ آن هم بدون تبدیل یا پردازش فایل‌ها در فرمت خاص، که فرایندی وقت‌گیر است. در ال‌جی 360 CAM، سه میکروفون تعبیه شده است و از ضبط صدای فراگیر 5.1 کانال پشتیبانی می‌کند. این دوربین به باتری داخلی با ظرفیت 1200 میلی‌آمپر تجهیز شده و تا 70 دقیقه ضبط فیلم را ممکن می‌سازد. ال‌جی 360 CAM با کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌تواند تا 2 ترابایت ارتقا پیدا کند.

LG 360 CAM 02

چارلز آرم استرانگ، مدیر محصول گوگل Street View، گفت: «معرفی ال‌جی 360 CAM برای بیش از 500 میلیون کاربر Street View و همه آنهایی که عاشق خلق و اشتراک‌گذاری محتوای 360 درجه هستند بسیار مهم است. اگر می‌‌خواهید به سرگرمی محتوای 360 درجه بپیوندید، ال‌جی 360 CAM با توانایی ثبت تصاویر 16 مگاپیکسل بهترین انتخاب برای همه است.»

کیم هانگ-جو کیم، معاون و رئیس برنامه‌ریزی محصول در شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، گفت: «تا همین چند وقت پیش، خلق تصاویر و ویدئوهای 360 درجه نیاز به تجهیزات سنگین و گرانی داشت که دور از دسترس مشتریان روزانه بود. ال‌جی 360 CAM به کاربران امکان می‌دهد تا خودشان به راحتی محتوا را بسازند و آنها را آزادانه در LG Playground برای پرورش اکوسیستم موبایلی جدید به اشتراک بگذارند.»

مشخصات اصلی:

  • دوربین: 13 مگاپیکسل × 2 (خروجی پیکسل 16 مگاپیکسل است)
  • حالت تصویر برداری: 360 درجه کروی، 180 درجه نیم‌کروی
  • ابعاد: 25×97×40 میلی‌متر (بدون درپوش)
  • وزن: 7 گرم (بدون درپوش)
  • صدا: میکروفون × 3 ، ضبط صدای 1 کانال
  • باتری: 1200 میلی‌آمپر
  • حافظه: میکرو اس‌دی (تا 2 ترابایت)
  • اتصالات: وای-فای، بلوتوث
  • رنگ: نقره‌ای

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید