۰۱ اسفند ۱۳۹۴

یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید ال‌جی سیگنچر در جشنواره نوروزی ال‌جی

ال‌جی سیگنچر بخرید، یک میلیون تومان هدیه بگیرید.

یخچال فریزر ال‌جی سیگنچر (مدل FX634) که به رنگ سفید و نقره‌ای در بازار ایران توسط نمایندگی‌های ال‌جی و گلدیران به فروش می‌رسد از فناوری درب دولایه Door-in-Door با 4 درب مجزا برخوردار است و فضای داخلی عریضی دارد.
با خرید این محصول با ضمانت گلدیران می‌توانید در جشنواره نوروزی ال‌جی با عنوان “نوروز، روز تو”شرکت کنید و یک میلیون تومان هدیه نقدی دریافت کنید.

REF_P-Next3JT_Water-purifying__High-resolution-image_05

کمپرسور اینورتر خطی یاInverter Linear Compressor
کمپرسور اینورتر خطی ال‌جی، یخچال‌های این شرکت را در زمینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو کرده است. کمپرسور اینورتر خطی قدرت خنک‌‌کنندگی را به میزان موثری کنترل می کند و اصطکاک داخلی را برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و رسیدن به سطح انرژی A کاهش می‌دهد. استفاده از این کمپرسورها بجای کمپرسورهای متداول سبب بازدهی بالاتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می شود. نقاط اصطکاک کمتر باعث کاهش میزان صدا به طور محسوس و در عین حال افزایش دوام محصول می‌گردد. این موضوع ال‌جی را قادر می سازد 10 سال گارانتی برای کمپرسور اینورتر خطی یخچال‌های خود ارائه دهد.

Inverter Linear Compressor New

فیلتر بهداشتی  Hygiene Fresh

Hygiene Fresh  یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته شامل فیلتر4 لایه جهت از بین بردن گردوغبار، قارچ ، باکتری و بوی نامطبوع است. فن منحصر به فرد این سیستم و کانال‌های هوای داخل یخچال به منظور تصفیه کامل هوای داخل یخچال است. این فیلتر بهداشتی باکتری‌های داخل یخچال را از بین می‌برد و هوای پاک و تازه برای مواد غذایی مهیا می‌کند.

Hygiene fresh 465

یخ‌ساز باریک تعبیه شده روی درب

برای استفاده بهینه از فضای یخچال، یخ‌ساز این محصول روی درب و بسیار نازک طراحی شده است.

ice maker

کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد یا Moisture Balance Crisper
این سطح با ساختار مشبک خاص خود موجب می شود تا رطوبت داخل محفظه, به صورت قطرات آب درون این ساختار مشبک باقی مانده و به صورت قطره قطره بر روی میوه ها باز نگردد و هنگامی که رطوبت محیط داخل کشو کاهش می‌‌یابد، این قطرات شکل گرفته به تدریج تبخیر شده و رطوبت مورد نیاز محفظه را تأمین می‌کنند.

Moisture Balance Crisper 2

10 سال ضمانت کمپرسور اینورتر خطی ال‌جی

شرکت ال‌جی با اطمینانی که به کمپرسورهای اینورتر خطی خود دارد, آن را به مدت 10 سال گارانتی می‌نماید.

LG Warranty Inverter Linear Comp

۲ نظر

مارال ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام

لطفا قیمت این مدل را و فروشگاههایی که می توان تهیه نمود را معرفی نمائید

با سپاس

ال جی ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،

این محصول در تمامی فروشگاه های ال جی -گلدیران عرضه می شود و برای اطلاع از قیمت آن می توانید به وب سایت گلدیران به نشانی http://goldiran.ir/fa/product/2344/Signature-FX634-S مراجعه فرمایید.

نظر دهید