۰۲ اسفند ۱۳۹۴

امروز روز ال‌جی G5 است…

فقط چند ساعت تا شروع مراسم معرفی ال‌جی G5 باقی مانده است. نفس‌ها را در سینه حبس کنید و منتظر شاهکار دیگری از ال‌جی باشید! محصولی که نظیرش را ندیده‌اید و نخواهید دید!

بالاخره 21 فوریه رسید و همان طور که شما بی‌صبرانه در انتظار معرفی پرچمدار جدید ال‌جی G5 بودید و تمامی خبرها و شایعات پیرامون این ابرگوشی هوشمند را دنبال می‌کردید، ال‌جی هم منتظر است تا امروز طی همایشی که در کنگره جهانی موبایل 2016 برگزار می‌شود از این محصول خارق‌العاده و شگفت‌انگیز، با امکاناتی که حتی فکرش هم به ذهنتان خطور نمی‌کند، پرده‌برداری کند.

ال‌جی G5 جدید تحول عظیمی در تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود؛ محصولی که هنوز معرفی نشده، لوازم جانبی‌اش معرفی جهانی شد. قاب Quick Cover عملکرد لمسی دارد و به کاربران امکان می‌دهد تا تماس بگیرند و تنظیمات زنگ هشدار را بدون باز کردن قاب کنترل کنند تا نهایت آسودگی را تجربه نمایند.

تا ساعاتی دیگر، ال‌جی G5 برای اولین بار در بارسلون (ساعت 2 بعدازظهر به وقت اسپانیا) در معرض عموم قرار می‌گیرد و تمامی شایعات به اتمام می‌رسد.

اگر می‌خواهید به صورت زنده شاهد مراسم باشید و از هیجان معرفی دردانه ال‌جی لذت ببرید به لینک یوتیوب به آدرس https://www.youtube.com/watch?v=mSb4upgFq-I مراجعه کنید.

علاوه بر این، می توانید در صفحه رسمی اینستاگرام ال جی به آدرس http://www.instagram.com/iranlge و کانال ال جی در تلگرام @iranlge از داغ ترین اخبار ال جی باخبر شوید.

راستی شما چه فکر می‌کنید؟ حدس می‌زنید ال‌جی G5 چه مشخصاتی داشته باشد؟ طراحی آن چگونه است؟ سخت‌افزارش چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک گذارید.

https://www.youtube.com/watch?v=mSb4upgFq-I

 برای دیدن ویدیو باید به یوتیوب دسترسی داشته باشید

۳ نظر

محمدرضا ۲ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

بی صبرانه منتظر عرضه اون در ایران هستم.از لحاظ طراحی که کاملا لو رفته و مشخصه که چه شکلیه.هر چند بدنه فلزی شده ولی واقعا طراحی پشت گوشی جالب نیست.از لحاظ مشخصات سخت افزاری هم بسیاری از چیزهاش مشخص شده.فقط مونده قابلیتهای نرم افزاری که باید ببینیم چه چیز جدیدی برای عرضه داره

فرزاد ۳ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

نسبت به توقعی که ازش داشتم ناامید شدم. سفحه کوچیکتر، باطری ضعیفتر، از همه مهمتر کلیدها که منتقل شدن به کنار گوشی. طراحی کلیدهای پشت گوشی داشت جا میفتاد و یکی از مزیتهای ال جی بود. باطری تو سالی ضعیفتر شده که سامسونگ باطری گوشیهاش رو قویتر کرده!
خیلی بی صبرانه منتظرش بودم ولی اصلا شبیه چیزی که میخواستم نیست

محمدحسین ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

فقط باید بگم متاسفم …. نسبت به اون چیزی که فکر میکردم خیلی خیلی بد تر بود … ال جی با این گوشی شکست بزرگی از سامسونگ میخوره …

نظر دهید