۰۲ آذر ۱۳۹۸

اگر خانه هوشمند می‌خواهید، تلویزیون نانوسل ال جی بخرید

تلویزیون نانوسل ال‌ جی تجربه کاربری و راحتی و آسایشی را در اختیار مشتریان می‌گذارد که به لطف پلت‌فرم AI ThinQ ال‌جی با همکاری دستیار گوگل و آمازون الکسا ایجاد می‌شود.

تلویزیون هوش مصنوعی نانوسل ال‌ جی مدل ۶۵SM9000 که بهترین تلویزیون خانه هوشمند EISA در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ شد برای عملکرد صدا و تصویر شگفت‌انگیزش به لطف برخورداری از فناوری نمایشگر نانوسل، فناوری کاهش نور موضعی Full Array Local Dimming یا FALD و نسل دوم از پردازنده آلفا ۷ عنوان بهترین تلویزیون خانه هوشمند EISA در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ (EISA SMART HOME TV 2019-2020) را از آن خود کرد.

کاربران می‌توانند با کمک پلت‌فرم انحصاری هوش مصنوعی ThinQ ال‌جی تلویزیون خود را کنترل کنند، به راحتی به دستگاه‌های جانبی متصل شوند، حالت تصویر را تغییر دهند و محتوای دلخواهشان را جست‌وجو کنند.

فرآیند کاهش نویز دقیق پردازنده هوشمند α۷ باعث کاهش نویز ذرات و ادغام بسیار بیشتر و در نتیجه ارائه تصاویری شفاف‌تر و روان‌تر می‌شود.

ارتقاءدهنده تصویر منحصر به فرد پردازنده هوشمند α۷، تصاویر را آنالیز کرده و نسبت کنتراست تصویر را بهبود می‌دهد. با جداسازی منطقه قرارگیری سوژه از پس‌زمینه تصویر، به آن تصویر عمق می‌دهد.

پردازنده هوشمند α۷ دارای طیف رنگ وسیعی برای نمایش رنگ‌های دقیق‌تر و غنی‌تر است. این قابلیت برای به حداقل رساندن اعواج تصاویر استفاده می‌شود تا بتوانید از تصاویری که کاملا شبیه رنگ‌های اصلی است لذت ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید