۰۹ مرداد ۱۳۹۹

چالش پیدا کردن اختلاف برای آنهایی که ادعای تیزبینی دارند

در پیدا کردن اختلاف بین دو تصویر، چقدر مهارت دارید و تیزبین هستید؟

به شما پیشنهاد می کنیم هر چه معمای تصویری پیدا کردن اختلاف تا به حال انجام دادید کنار بگذارید و این بار با یک نوع جدید از معما رو به رو شوید. آیا می توانید تفاوت های تصویر در بهترین تلویزیون ال ای دی ال جی را تشخیص دهید؟ آن هم وقتی که کیفیت تصویر و رنگ های خالص هوش از سرتان می برد. 

صفحه نمایش LG NanoCell دارای نانوذراتی است که باعث بهینه‌سازی تصویر می‌شود. آخرین فناوری که طیف کاملی از رنگ را تولید کرده و باعث ایجاد تصاویر واقعی می‌شود. ذرات نانو طول موج‌های اضافی نور را جذب کرده و پخش شدن رنگ‌های قرمز، سبز و آبی نمایش داده شده در صفحه را کاهش می‌دهد. نتیجه این فرآیند، نمایش رنگ‌های واقعی و شفاف است.

تلویزیون LG NanoCell علاوه بر کیفیت تصویر، نرخ بازتولید بالای رنگ را به خوبی ارائه می‌دهد. این دستگاه با حفظ رنگ دقیق‌تر به همه اجازه می‌دهد بدون توجه به محل نشستن، از تصویر باشکوه آن لذت ببرند.

فناوری پردازنده منحصربه‌فرد تلویزیون‌های ال‌جی در کنار پردازنده هوشمند α۷ – Alpha7 باعث نمایش رنگ‌های غنی و جزئیات عمیق‌تر و در نتیجه نمایش زیبایی نهفته می‌شود.

05_SK80_AS_Alpha7_desktop_sub_3

فرآیند کاهش نویز دقیق پردازنده هوشمند α۷ باعث کاهش نویز ذرات و ادغام بسیار بیشتر و در نتیجه ارائه تصاویری شفاف‌تر می‌شود. این فرآیند همچنین باعث شفافیت و روان بودن تصاویر می‌شود. ارتقاءدهنده تصویر منحصر به فرد پردازنده هوشمند α۷، تصاویر را آنالیز کرده و نسبت تضاد تصویر را بهبود می‌دهد.

با جداسازی مناطق قرارگیری سوژه از پس‌زمینه تصویر، به آن تصویر عمق می‌دهد. پردازنده هوشمند α۷ دارای طیف رنگ وسیعی برای نمایش رنگ‌های دقیق‌تر و غنی‌تر است. این قابلیت برای به حداقل رساندن اعواج تصاویر استفاده می‌شود تا بتوانید از تصاویری که کاملاً شبیه رنگ‌های اصلی است لذت ببرید.

شما چند اختلاف بین دو تصویر را توانستید پیدا کنید؟

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید