۱۴ فروردین ۱۳۹۵

ال‌جی برترین جوایز طراحی Red Dot را از آن خود کرد

ال‌جی الکترونیکس با دریافت 32 جایزه ثابت کرد که پیشگام صنعت در طراحی است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) به عنوان برنده اصلی Red Dot Awards برای طراحی برتر ظاهر شد. 32 افتخار شگفت‌انگیز ال‌جی شامل دو جایزه با عنوان “بهترین بهترین‌ها” و 30 جایزه Red Dot Awards دیگر می‌شود. به عنوان دریافت‌کننده‌ای که دو عنوان جایزه “بهترین بهترین‌ها” را در یک سال کسب کرده است، این تقدیرنامه از Red Dot جایگاه ال‌جی به عنوان طلیعه‌دار فناوری و پیشگامی در طراحی را تأیید می‌کند.

در میان محصولاتی که مفتخر به دریافت جایزه شدند و استاندارد طلا در طراحی را با عنوان افتخارآمیز “بهترین بهترین‌ها” در Red Dot ایجاد کردند تلویزیون 4K OLED ال‌جی (مدل 65E6) و یخچال پایین‌فریزر (مدل GA- B489SADN/GA-B489TADN) بود. این محصولات کمک کردند ال‌جی مجموعه متنوعی از محصولات برنده را داشته باشد که در هیچ شرکت دیگری نظیر آن نیست.

جوایز Red Dot امسال بیش از 5214 از سراسر دنیا را مورد بررسی قرار داد و از این میان 70 محصول عنوان “بهترین بهترین‌ها” را برای پیشگامی در ابتکار و طراحی به خود اختصاص دادند.

علاوه بر این دو عنوان “بهترین بهترین‌ها”، ال‌جی 30 افتخار دیگر از هیئت داوران Red Dot دریافت کرد. یخچال LG SIGNATURE برای قابلیت Knock-on Door-in-Door و Auto Door Open مفتخر به دریافت جایزه شد و ماشین لباسشویی LG SIGNATURE برای قابلیت بارگذاری دوگانه و رابط کاربری لمسی روی درب شیشه‌ای جایزه گرفت. داوران دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE با پنجره شفافش را نیز تحسین کردند. کاربران با وجود این پنجره می‌توانند فرایند تصفیه هوا را ببینند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED نیز به دلیل برخورداری از پنل شیشه‌ای فوق باریک 2.57 میلی‌متر و دیگر عناصر لوکس با دریافت جایزه افتخار آفرید. گوشی هوشمند ال‌جی G5 که بدنه تمام‌فلزی باریک و یکپارچه‌ با باتری کشویی و طراحی ماژولار دارد نیز با سه تا از دوستان ال‌جی (VR360 , 360 CAM, TONE Platinum)، مجموعه‌ای از دستگاه‌های همراه، جایزه افتخارآمیزی دریافت کرد.

نو چانگ-هو، رئیس مرکز طراحی مشترک ال‌جی، گفت: «ما بی‌نهایت مفتخریم که این جوایز معتبر را برای تلاش‌های خود در ارائه ابتکار طراحی در لوازم الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی دریافت کردیم. ال‌جی به طراحی برتر متعهد است و این جوایز تأیید می‌کند که ما در مسیر درست گام برداشته‌ایم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید