۱۴ فروردین ۱۳۹۵

معرفی LG UX 5.0؛ یک تجربه کاربری مبتکرانه‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از ال‌جی

کنترل آسان دوستان ال‌جی با امکانات کاربرمحور برای سبک زندگی موبایلی با بازی و سرگرمی بیشتر

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، همزمان با عرضه ال‌جی G5، از نسخه جدید رابط کاربری موبایل خود به نام LG UX 5.0 پرده‌برداری کرد. رابط کاربری LG UX 5.0 برای تجربه موبایلی همراه با بازی و ابتکار بیشتر طراحی شده و امکانات پیشرفته و آسایش بیشتری را نه تنها برای کاربران ال‌جی G5 بلکه برای تمامی مدل‌ها از گوشی‌های هوشمند آتی ال‌جی ارائه خواهد کرد.

تجربه کاربری LG UX 5.0 بر اساس جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید مارشملو ساخته شده و فلسفه ال‌جی برای آینده موبایل‌هایش را به نمایش می‌گذارد. LG UX 5.0 تجربه کاربری لذت‌بخش‌تر، پیشرفته‌تر و کاربرمحورتری است که از اتصال ساده برای کنترل بهتر دوستان ال‌جی پشتیبانی می‌کند. LG UX 5.0 تجربه راحت‌تر و قدرتمندتری را با افزودن امکانات جدیدی فراهم می‌کند که به کاربران امکان لذت بردن از G5 تا بیشترین حد ممکن را می‌دهد.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما سبک زندگی کاربران تلفن‌های هوشمند را تحلیل کردیم تا تجربه موبایلی بهتری برای آنها مهیا کنیم و قابلیت استفاده از LG UX 5.0 را بیشتر گسترش دهیم. LG UX 5.0 و G5 برای ارائه تجربه کاربری مبتکرانه‌ای طراحی شده‌اند که بازتابی از نیازهای پرطرفدار مشتریان ماست.»

LG-UX-5-05

تجربه کاربری لذت‌بخش‌تر برای اتصال به دوستان ال‌جی

برجسته‌ترین قابلیت LG UX 5.0 مدیریت دوستان ال‌جی (LG Friends Manager) است. این یک برنامه کاربردی چندمنظوره است که به کاربران امکان اتصال آسان و کنترل ماژول‌ها و لوازم جانبی که با عنوان دوستان ال‌جی (LG Friends ) شناخته می‌شوند را می‌دهد. برنامه کاربردی LG Friends Manager لوازم جانبی که در اطرافش است را شناسایی می‌کند تا با ال‌جیG5  بتوان به راحتی به آنها متصل شد و همه برنامه‌های کاربردی مورد نیاز را از فروشگاه مجازی گوگل دانلود و نصب کرد. بدون دردسر و سختی. با LG Friends Manager فرایند اتصال ال‌جی G5 به دوستانش از همیشه راحت‌تر می‌شود.

برنامه LG Friends Manager برای هر کدام از دوستان ال‌جی متفاوت عمل می‌کند. وقتی با 360 CAM جفت شود، نمایشگر G5 پیش‌نمایشی از تصاویر و حالت‌های موجود برای تصویربرداری را ارائه می‌دهد. آلبوم دوربین دوستان در گالری به کاربران امکان می‌دهد تصاویری که با دوستان ال‌جی مانند 360 CAM  و Rolling Bot  گرفته می‌شود را دسته‌بندی و مدیریت کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید