۰۲ خرداد ۱۳۹۵

افتتاح فروشگاه های زنجیره‌ای گلدیران پلاس، همزمان با میلاد امام زمان (عج)

 در آستانه میلاد خجسته حضرت ولی عصر (عج) مراسم افتتاح فروشگاه‌های زنجیره ای گلدیران پلاس با حضور مدیران بلندپایه شرکت های ال جی و گلدیران، در شهرهای تبریز، شیراز و مشهد مقدس، ظهر شنبه یکم خردادماه به صورت همزمان برگزار شد.

همزمان با نیمه شعبان، فروشگاه های زنجیره‌ای گلدیران پلاس در سه شهر کشور افتتاح شد.
نیمه شعبان سالروز شکوفه باران محمدی و به ثمر نشستن وعده خداوند برای جهانیان است. در آستانه میلاد خجسته حضرت ولی عصر (عج) مراسم افتتاح فروشگاه‌های زنجیره ای گلدیران پلاس با حضور مدیران بلندپایه شرکت های ال جی و گلدیران، در شهرهای تبریز، شیراز و مشهد رضوی، ظهر شنبه یکم خردادماه به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، فروشگاه گلدیران پلاس نصف راه در شهر تبریز با حضور جناب آقایان دی.اس. آن، مدیرعامل ال‌جی در ایران، و امیر عباس کائینی، معاونت اجرایی گلدیران، فروشگاه گلدیران پلاس قصرالدشت در شهر شیراز با حضور جناب آقایان نعمت الله دیلمی، مدیرعامل گلدیران، و حسین حیدری، مدیرعامل گلدیران سپهر، و فروشگاه گلدیران پلاس امامت در مشهد مقدس با حضور جناب آقای معینی، مدیرعامل گلدیران نوین، رسما افتتاح و شروع به کار کردند.
فروشگاه های زنجیره ای گلدیران پلاس با هدف ارائه بالاترین استاندارد خدمات به مشتریان طراحی شده اند. در این دست فروشگاه های منحصر به فرد، ضمن تدارک فضای نمایشگاهی و لمس محصولات از نزدیک، مشتریان برای اولین بار در کشور با زنجیره ای از خدمات مبتنی بر ارزش افزوده، احترام به مشتریان و کسب تجربه عالی خرید روبرو می شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید