۱۱ خرداد ۱۳۹۵

راهنمای ایجاد قفل امنیتی Knock Code در ال‌جی G5

اگر به فکر امنیت محتوای تلفن هوشمند ال‌جی G5 هستید، از راهکارهای ارائه شده در زیر استفاده کنید تا تلفن خود را از خواب بیدار کنید.

همین سه-چهار سال پیش بود که ال‌جی قابلیت امنیتی Knock Code را عرضه کرد. این قفل امنیتی در ال‌جی G5 نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قفل امنیتی Knock Code به شما امکان می‌دهد یک سری ضربه روی صفحه بزنید که با کمک آنها گوشی بیدار و قفل صفحه با یک راهکار ساده باز شود.

شما می‌توانید Knock Code را از منوی Lock Screen در Select screen lock ایجاد کنید.

وقتی Knock Code را فعال می‌کنید، یک سری ضربه 6 تایی یا بیشتر در چهار مربع را انتخاب می‌کنید. شما می‌توانید این ضربه‌ها را هر جایی روی در زمان خاموش بودن صفحه بزنید. با صحیح وارد کردن سری ضربه‌ها گوشی شما باز می‌شود.

 علاوه بر این، قابلیت Knock Code به شما امکان می‌دهد با دو ضربه پشت سر هم (نه قفل صفحه) صفحه را بیدار کنید. وقتی دو بار ضربه روی صفحه خانه بزنید گوشی به حالت استراحت می‌رود اما این تنها با لانچر کار می‌کند. خوشبختانه، شما می‌توانید با دو بار ضربه روی نوار وضعیت نیز همین کار را انجام دهید.

۱ نظر

عارف عارفی ۲ شهریور ۱۳۹۸ پاسخ

سلام . آیا میشه برای گوشی ال جی ساده مدل A290 قفل امنیتی درست کرد ؟ متاسفانه یکی از نقاط ضعف بزرگ این گوشی نداشتن قفل امنیتی روی گوشی هستش که زمانیکه روشن و فعال هست قفلش کرد . ممنونم

نظر دهید