۱۹ خرداد ۱۳۹۵

فعال کردن حالت دستی در ال‌جی G5

حالت دستی یا Manual Mode در دوربین ال‌جی G5 را فعال کنید تا بیشترین بهره را از دوربین تلفن هوشمندتان ببرید.

از هر دوربینی که برای عکس گرفتن استفاده می‌کنید یادتان باشد که ال‌جی یکی از بهترین و قابل‌ترین دوربین‌های خود را در برنامه کاربردی دوربین ال‌جی G5 قرار داده است. این حالت شامل تنظیمات کنونی تصویر شما و یک هیستوگرام در بالای منظره‌یاب است.

در پایین هم تمام تنظیمات تصویر را خواهید دید. برای اینکه یکی از این تنظیمات را ایجاد کنید، ضربه بزنید و از منوی کشویی که ظاهر می‌شود استفاده کنید. مثلاً، اگر بی‎حرکت هستید و نور هم کم است، می‌توانید ایزو را تتغییر داده و سرعت شاتر را کم کنید.

یک قابلیت دیگر در حالت دستی یا Manual وجود دارد که شاید بخواهید از آن استفاده کنید. در سمت چپ صفحه کلیدی وجود دار که بین حالت تصویر JPEG و JPEG+RAW می‌توانید آن را تغییر دهید. فایل‌های RAW که توسط G5 ثبت می‌شوند درست از حسگر و بدون پردازش بیرون می‌آیند. شما می‌توانید آن را با استفاده از برنامه‌هایی نظیر Lightroom و Snapseed برای ویرایش قدرتمندتر از چیزی که در JPEG هست تغییر دهید. بنابراین، اگر نسخه پردازش‌شده JPEG خیلی خوب به نظر نرسد، هنوز هم باید با استفاده از فایل RAW نتیجه خوب و قابل قبولی را دریافت کنید.

۱ نظر

shahrooz ۴ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام من میخوام بدونم که چجوری میشه توی lg g5 گزینه ois فعال کرد چون هر موقع میخوام فعال کنم گزینه کمرنگه و اصلا نمیشه فعال کرد ممنون میشم لطفا جوابمو بدین مرسی.

نظر دهید