۰۵ تیر ۱۳۹۵

تلویزیون SIGNATURE 4K OLED ال‌جی “پادشاه تلویزیون‌ها” شد

تلویزیون SIGNATURE 4K OLED ال‌جی تاج پادشاهی تلویزیون‌ها را در نمایشگاه CE WEEK 2016 بر سر نهاد.

تلویزیون پرچمدار OLED برای سومین سال پیاپی جایزه تلویزیون Ultra HD را از آن خود کرد و تلویزیون SUPER UHD LCD ال‌جی بهترین تلویزیون نمایشگاه CE WEEK نام گرفت.

در سیزدهمین نمایشگاه سالانه Value Electronics TV Shootout نیویورک سیتی، رقابتی میان 4 تلویزیون 4KULTRA HD پرچمدار ال‌جی و دیگر برندهای رقیب در طی نمایشگاه CE WEEK صورت گرفت. در این رقابت، تلویزیون 65 اینچ SIGNATURE OLED ال‌جی مدل G6 با فناوری HDR بهترین عملکرد را، هم از نظر شرکت‌کنندگان عمومی  و هم در بخش هیئت کارشناسان حرفه‌ای بر اساس هشت معیار کیفیت تصویر، از خود به نمایش گذاشت.

383058

تیم آلِسی، مدیر ارشد بازاریابی محصول در بخش سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «این سومین سالی است که تلویزیون OLED ال‌جی در بخش تصویر جایزه می‌برد و این امر به دلیل استمرار خلق بهترین فناوری تلویزیون در صنعت است. تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سال 2016 نه تنها سیاهی محض و کنتراست بی‌نهایت ایجاد می‌کنند بلکه تصاویر HDR خیره‌کننده‌ای دارند و از اولین تلویزیون‌هایی هستند که هم از فناوری Dolby Vision™ HDR و هم HDR10 با تأیید ‘Ultra HD Premium’ توسط UHD Alliance بهره می‌برند. به این افتخارات این را هم اضافه کنیم که تلویزیون OLED ال‌جی از سوی کارشناسان، فیلم‌سازان و مشتریان مورد تقدیر قرار گرفته است.»

۲ نظر

سعید ۵ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

قدرت برتر دنیا ال جی است اما متاسفانه اگه بری بیرون بگی بهترین تلوزیون بازار کدوم برند است سونی یا سامسونگ البته در فروش جهانی ال جی حرف اول و آخر میزنه به امید روزی که ال جی در قسمت موبایل سامسونگ متقلب را شکست بدهد.

حسين ۸ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
این تلوزیون فن آوری OLED بالاترین کنتراست ( بمعنی سفید درخشان در مقابل مشکی مطلق تصویر ) و سرعت بالای پاسخگوئی پیکسلها و وضوح فوق العاده بالای تصویر رایکجا دارد فقط تنها مشکلش قیمت گران آن است که خیلی ها با این مشکل نمیتوانند کنار بیایند !؟

نظر دهید