۲۱ مرداد ۱۳۹۵

ال‌جی V20؛ اولین تلفن هوشمند با Quad DAC برای ارائه بهترین صدا

همکاری ال‌جی و ESS Technology برای ارائه بهترین تجربه صدا

ال‌جی اعلام کرد ال‌جی V20، تلفن هوشمند و پرچمدار آینده‌اش، اولین تلفن هوشمند در صنعت خواهد بود که قابلیت صدای Quad DAC (مبدل دیجیتال به انالوگ) های-فای 32 بیت دارد و تجربه صدای عالی و بی‌نظیری را برای اولین بار برای موبایل به ارمغان می‌آورد.

یک Quad DAC صدای واضح و شفافی را ارائه می‌دهد که نزدیک به صدای زنده در زمانی است که از هدفون سیم‌دار استفاده می‌شود. این صدا بهتر از صدایی است که DACهای متداول قبلی تولید می‌کردند زیرا می‌تواند 50 درصد از میزان صداهای مزاحم اطراف بکاهد. ویدئوهایی که با V20 ضبط می‌شود می‌تواند با صدای غرش امواجی که به ساحل می‌خورند همراه باشد یا مکالمه دو نفر در یک میهمانی شلوغ.

ال‌جی از طریق همکاری نزدیک با ESS Technology، که یک شرکت پیشگام در تولید دستگاه‌های صوتی و صدای آنالوگ باکیفیت است، اطمینان می‌دهد که Quad DAC بهترین تجربه صدا را برای کاربران ال‌جی V20 به ارمغان می‌آورد. Quad DAC محور اصلی بسیاری از قابلیت‌های چندرسانه‌ای پیشرفته‌ای است که در ال‌جی V20 گنجانده شده است. ESS Technology قبلاً در ال‌جی V10 ، مدل قبلی V20، صدای DAC های-فای 32 بیت ارائه کرده بود.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «با بلوغ تلفن‌های هوشمند، شاهد آن هستیم که هر روز مشتریان بیشتری به دنبال چیزهایی فراتر از پردازنده پرسرعت و نمایشگر بزرگ در تلفن همراهشان هستند. با حرکت صنعت به سوی تجربه مصرف چندرسانه‌ای همه‌جانبه، کیفیت صدای برتر تحولی طبیعی یک تلفن هوشمند است. ما از ادامه این همکاری درازمدت با ESS بسیار خشنودیم و بهترین صدا را به کاربران ال‌جی V20 هدیه خواهیم داد.»

رابرت بلِیر، رئیس و مدیر ارشد اجرایی ESS Technology ، گفت: «ما از ارائه فناوری Quad DAC در V20، جدیدترین تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی برای مشتریانی که بهترین تجربه رسانه را می‌خواهند، بی‌نهایت هیجان‌زده‌ایم. وجود Quad DAC در V20، به عنوان یک فناوری که معمولاً در تجهیزات صوتی پیشرفته موجود است، باعث می‌شود کاربران حس کنند یک سیستم سینمای خانگی حرفه‌ای در تلفن هوشمند خود به همراه دارند.»

۳ نظر

بهنام.ش ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

واقعا هیجان زده ام برای این محصول….

علی ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

من موندم الجی بهترین نوع OLEDرو تولید میکنه ولی تو موبایل هاش از IPS LCD استفاده میکنه امیدوارم وی۲۰ یا جی۶ صقحه نمایشش از OLEDساخته شده باشه
و البته طراحی زیبا هی هم داشته باشه

علی ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

اصلاح میکنم صفحه نمایشش*

نظر دهید