۲۱ مرداد ۱۳۹۵

با ال‌جی Minibeam همه جا سینماست!

پیشرفت‌های اخیر در فناوری باعث شده تا ما به راحتی دستگاه‌های مورد علاقه خود را با خود هر جایی ببریم. لپ‌تاپ، تلفن هوشمند و تبلت‌ها کوچک‌تر، سبک‌تر و توانمندتر از قبل شده‌اند.

ال‌جی الکترونیکس قدرت همراه بودن را به پروژکتورها هم داده است تا کاربران بتوانند تجربه سینما را هر جا می‌روند  و هر زمان که دلشان می‌خواهد داشته باشند. با بهبود کیفیت تصویر و سازگاری با بسیاری از سرویس‌های ویدئوهای درخواستی، کاربران دیگر لازم نیست به سینما بروند تا فیلم‌های مورد علاقه‌شان را تماشا کنند. این پروژکتورها خودشان بلندگو دارند و حتی می‌توانند با سیستم‌های صوتی خانگی جفت شده و کیفیت صدای فراگیر را ارائه دهند. حالا تنها چیزی که کم دارید، ذرت بوداده برای تماشای فیلم است.


image_readtop_2016_76808_14538784832337311

ال‌جی با سری پروژکتورهای  Minibeam خود برای هر کسی امکانی را فراهم می‌کند؛ چه آنهایی که در حال حرکت هستند و چه آنهایی که عاشق فیلم دیدن در خانه هستند. پروژکتور PH550 ال‌جی برای مشتریانی ایده‌آل است که به دنبال یک پروژکتور بی‌سیم هستند و می‌خواهند بیرون از فضای منزل فیلم تماشا کنند. این محصول نیز، درست مانند دیگر محصولات مجموعه Minibeam ال‌جی که در سال 2016 معرفی شد، هم قابلیت اتصال بلوتوث دارد و هم وای-فای. این به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای مورد نظر خود را با فرمت‌های مختلف به پروژکتور منتقل کنند و از خروجی صدای بهتر از طریق اتصال بلوتوث به سیستم‌های صوتی بهره‌‌مند شوند.  علاوه بر این، پروژکتور PH550 باتری بادوامی دارد و شما می‌توانید با خیال راحت در حیاط منزل یا پارک فیلم تماشا کنید.

LGPH550desk

مدل PW1500 مدل دیگری از سری پروژکتورهای Minibeam ال‌جی است و برای مشتریانی ایده‌آل است که کیفیت تصویر برایشان در درجه اول اهمیت قرار دارد. پروژکتور PW1500 تنها 1.16 کیلوگرم وزن دارد و روشنایی آن 1500 لومن است؛ به عبارت دیگر، بالاترین روشنایی را نسبت به پروژکتورهای LED موجود در بازار دارد.

LG-Introduced-New-bluetooth-projector-Minibeam-PW1500

ال‌جی PW1000 نیز پروژکتور دیگری است که مشتریان اقتصادی را جذب می‌کند؛ یعنی آنهایی که قیمت برایشان در اولویت است. این محصول امکاناتی نظیر پروژکتور PW1500 دارد اما روشنایی آن 1000 لومن است.

160128-feature P3

سری Minibeam ال‌جی ترکیبی از کیفیت باورنکردنی تصویر و تنوع بی‌رقیب قابلیت‌ها هستند و قادرند هر جایی را به یک سینما مبدل کنند. امکانات پیشرفته سری Minibeam ال‌جی تصویر را به صورت خودکار انطباق می‌دهد تا اطمینان دهد که هم تصویر واضحی نمایش داده می‌شود و هم عاری از اعوجاج است و با خروجی صدا کاملاً مطابقت دارد.

لازم به ذکر است که پروژکتورهای Minibeam ال‌جی جایزه iF Design Award 2016 را برای طراحی مبتکرانه کسب کرده‌اند. این پروژکتورها به قدری کوچک هستند که به راحتی در کف دست جای می‌گیرند اما می‌توانند تجربه سینمای غول‌پیکری را ایجاد کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید