۱۰ مرداد ۱۳۹۵

چند حقیقت جالب در مورد ال‌جی G5

همان طور که می‌دانید چند ماهی است که ال‌جی G5 وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی موبایل به فروش می‌رسد.

با وجود رقابت شدید در بازار امروز، قابلیت‌های ماژولار ال‌جی G5 دلیل خوبی است که یک بار دیگر این تلفن هوشمند پرچمدار ال‌جی را بررسی کنید و آن را به عنوان انتخاب آخر خود برگزینید. اما فقط این نیست! چیزهای جالب دیگری در مورد این پرچمدار مبتکر و تازه‌نفس در بازار وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست. اگر به چشم خریدار به G5 نگاه می‌کنید، بهتر است این مطلب را بخوانید:

  • پایه شارژ ال‌جی G5 دو کار انجام می‌دهد: علاوه بر اینکه گوشی، لوازم جانبی و دیگر گجت‌های مجهز به یو.اس.بی را شارژ می‌کند، قادر است یک باتری دیگر ال‌جی G5 را نیز شارژ کند و انرژی بیشتری به این دستگاه بدهد تا شما بتوانید شب تا صبح Pokemon GO بازی کنید یا تا دیر وقت که از کار به خانه برمی‌گردید شارژ تلفن خود را حفظ کنید.
  • حقیقت دیگر در مورد شارژر این است که ال‌جی G5 می‌تواند ظرف 10 دقیقه 50 درصد شارژ شود تا شما بتوانید در مدت کوتاهی انرژی از دست رفته خود را بازیابید.
  • تجهیزات ماژولار یا همان LG Friends می‌توانند فراتر از ال‌جی G5 استفاده شوند. مثلاً ماژول صوتی B&O می‌تواند با هر دستگاهی که یو.اس.بی نوع C داشته باشد کار کند. نه تنها می‌توان این ماژول‌ها را به هر دستگاه اندروید یا iOS متصل کرد بلکه می‌توانند با کامپیوتر هم مورد استفاده قرار گیرند.
  • ال‌جی با قابلیت Auto Shot (ثبت خودکار عکس) این امکان را فراهم می‌کند که یک ثانیه پس از تشخیص ثابت ماندن و عدم تحرک سوژه عکس سلفی را ثبت کند.
  • و در آخر، امکان انتقال اطلاعات به صورت بی‌سیم و LG Backup است. آنهایی که گوشی دیگری دارند که مجهز به NFC است و هم اکنون می‌خواهند ال‌جی G5 بخرند، می‌توانند به صورت خودکار برنامه‌های کاربردی، اطلاعات، پیام‌های متنی و چیزهایی از این قبیل را به صورت خودکار انتقال دهند و فرایند تنظیمات و نصب را به راحتی پشت سر بگذارند. قابلیت مشابهی که در اندروید 6.0 مارشملو ایجاد شده است اما در LG Backup کمی پیشرفته‌تر و عمیق‌تر است.

۵ نظر

بهزاد صمدی ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
متاسفانه علیرغم اینکه همه جا عنوان میکنند که شارژ در ۱۰ دقیقه ۵۰ درصد اصلا درست نیست
من هیچ برتری ندیدم در این موضوع که شارژر نوع ۳ سریع هست
بصورت عملی این صورت اصلا مشاهده نشده
اگر دوستان میتونند اعلام کنند

کاربر ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

منم با شما موافق هستم.
شارژر مخصوص نسل ۳ رو با قیمت بالا تهیه کردم اما با شارژری که تو جعبه گوشی بود هیچ تفاوتی نداشت و در نیم ساعت حدود ۵۷ درصد شارژ میشه.
البته بهتر اینه بدونیم مقصر عدم کارایی شارژ سریع ۳ مربوط به شرکت کوالکوم هست نه ال جی. برای شرکت کوالکوم متاسفم که همچین ادعای کذبی رو در دنیا پخش کرد. در فروم های خارجی هم ندیدم کسی بتونه تو نیم ساعت ۸۰ درصد شارژ کنه.

حسین ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با عرض سلام و خسته نباشید
الآن چند ماهه که من و چند تا از دوستام گوشی ال جی جی۵ رو به صورت پیش خرید، خریداری کردیم اما هنوز خبری از هدیه اش که همون هدفون B&O هست، نیست. لطفا بگید کی پاسگو هست؟

حسین ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلامِ دوباره
من به محل تحویل هدیه هم مراجعه کردم اما گفتن تموم شده و شماره موبایلم رو گرفتن گفتن تماس میگیریم اما هنوز هیچی…

اشکان ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام، متاسفانه ۴ ماه از عرضه گوشی گذشته و باتری اضافه و پایه شارژر هنوز در بازار موجود نشده است، هیچ کدام از دوستان نیز بطور رسمی و با گارانتی موجود نیستند، با این وجود شاید خرید برخی از محصولات رقبا بصرفه تر باشد.

نظر دهید